Accepterad Deep | Whitelist ansökning [brillmuppen] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deep

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995360538/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Deep#1871

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Bengtsson och är född i Dalarna, han växte upp med bara en mamma och inga syskon. Idag är han 36 år gammal (född 1984). När han fyllde 19 så valde han att flytta till en egen liten lägenhet för han fick ett jobberbjudande på en mataffär vilket han kände skulle vara en bra start. Han jobbade där i 3 månader men fick sedan sparken för att ha hittats sno mat och andra resurser från affären. Även fast livet har varit hyfsat svårt, så har Robert ingen slags depression men han har dock hamnat lite fel i livet. Efter han förlorat sitt jobb så började han efter några år tillslut jobba tillsammans med några på gatan. Han kände att han inte riktigt något annat val, vilket ledde han in på lite fel vägar.

Varför ska just du bli whitelistad? All tid jag lagt på FiveM är på RP, jag har även en vän som lärt mig mycket om det och gett mig intresset. Jag har aldrig blivit tillsagd för dålig RP och inte heller för att ha skapat eller varit med i ett dåligt scenario. Vilket visar att jag tar den seriöst och själv vill att spelet ska vara realistisk men samtidigt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har ett stort intresse för att köra på bra RP servrar och eftersom jag har ett par vänner som kör på denna server så vill jag även spela med de.

Hur hittade du Multistaden? För det första är det en väldigt stor server men framför allt genom vänner som tipsat om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få det så realistisk som möjligt och samtidigt ha roliga och sköna scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu är jag inte aktiv på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka