D
Deleted member 4294
Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/
Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4
Vad är din discord tagg? Deeney#9398
Vem var det som bannade dig? Frida
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag drifta vid Polisstation och staffsen trodde jag copbaita men det gjorde jag inte, jag pröva bara på visa folk att min bil kunde drifta på et annat nivå
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville bara drifta runt och visa att min bil kunde drifta till andra människor i staden, så blir jag bannad för cop bait när jag aldrig hade tänkt och cop baita jag visade bara folk min nya bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser det är en felaktig ban i mitt perspektiv och kanske ett rätt ban från Staffsens Perspektiv. Jag drifta vid polisstationen och jag skulle aldrig ha gjort det inte ens på en tom väg jag ber om ursäkt för det men jag pröva inte cop baita som admin trodde jag gjorde
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig en lexa av varannan en.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle absolut inte drifta runt någon stans eller visa vad min bil kunde på öpen väg eller ej. Det var fel från mig och det ber jag ursäkt. men jag pröva inte cop baita
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska drifta runt och visa vad min bil kan på öppen väg eller ej det var fel från mig.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4
Vad är din discord tagg? Deeney#9398
Vem var det som bannade dig? Frida
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag drifta vid Polisstation och staffsen trodde jag copbaita men det gjorde jag inte, jag pröva bara på visa folk att min bil kunde drifta på et annat nivå
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville bara drifta runt och visa att min bil kunde drifta till andra människor i staden, så blir jag bannad för cop bait när jag aldrig hade tänkt och cop baita jag visade bara folk min nya bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser det är en felaktig ban i mitt perspektiv och kanske ett rätt ban från Staffsens Perspektiv. Jag drifta vid polisstationen och jag skulle aldrig ha gjort det inte ens på en tom väg jag ber om ursäkt för det men jag pröva inte cop baita som admin trodde jag gjorde
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig en lexa av varannan en.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle absolut inte drifta runt någon stans eller visa vad min bil kunde på öpen väg eller ej. Det var fel från mig och det ber jag ursäkt. men jag pröva inte cop baita
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska drifta runt och visa vad min bil kan på öppen väg eller ej det var fel från mig.
Har du läst våra regler? Ja