Nekad Deeney | Ban överklagan[Network19]

  • Trådskapare Trådskapare Deleted member 4294
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 4294

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4

Vad är din discord tagg? Deeney#9398

Vem var det som bannade dig? Frida

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag drifta vid Polisstation och staffsen trodde jag copbaita men det gjorde jag inte, jag pröva bara på visa folk att min bil kunde drifta på et annat nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville bara drifta runt och visa att min bil kunde drifta till andra människor i staden, så blir jag bannad för cop bait när jag aldrig hade tänkt och cop baita jag visade bara folk min nya bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser det är en felaktig ban i mitt perspektiv och kanske ett rätt ban från Staffsens Perspektiv. Jag drifta vid polisstationen och jag skulle aldrig ha gjort det inte ens på en tom väg jag ber om ursäkt för det men jag pröva inte cop baita som admin trodde jag gjorde

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig en lexa av varannan en.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle absolut inte drifta runt någon stans eller visa vad min bil kunde på öpen väg eller ej. Det var fel från mig och det ber jag ursäkt. men jag pröva inte cop baita

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska drifta runt och visa vad min bil kan på öppen väg eller ej det var fel från mig.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top