Nekad Deeneey | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeney

Icke Medlem
Meddelanden
341
Reaction score
94
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4

Vad är din discord tagg? Deeney#4280

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-27 001149.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev något olämpligt till ngn i chatten. Just i stunden blev jag väldigt besviken och trött då detta sker konstant men det var 100% fel ifrån min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kallade ngn busunge i ooc chatten för dem satt och lallade och körde in i min bil konstant. Dem körde in i min bil flertals gånger och frågade mig vad jag gjorde. Han lallade galet mkt och då fick jag nokk av han så jag valde o skriva i ooc chatten som var fel ifrån mig. Det var butiksrån sedan kmr en lallare och kör på mig 2 gånger och som kör i fel fil. Det är grov suntförnuft från hans sida men såklart får jag bara åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig men ändå inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite skit bara.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, inte skrivit i ooc chatten kanske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, att ej hetsa i ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, kan skicka ett klipp t er här.

Samtidigt som han här körde in i mig hade jag blåjus på, så det var grov suntförnuft ifrån hans sida. samt att han kör in i poliser sädära på fel fil också!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka