Nekad Deandil | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deandil

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? deandil

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en tuff och erfaren brottsling som har spenderat stora delar av sitt liv i fängelse. Han är känd för sina modiga rån och skickliga körfärdigheter, vilket har gjort honom till en legend inom den undre världen. Trots sitt hårda yttre har han en mjuk sida och värnar om sina nära och kära. Han är också mycket lojal mot sina medbrottslingar och skulle göra allt för att skydda dem. Han är en mästare på att hantera vapen och har en skarp intelligens som gör honom till en farlig fiende för alla som vågar utmana honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa spännande och realistiska karaktärer som kan addera intressanta konflikter och berättelser till RP:et på servern. Jag kan också hjälpa till med att utveckla och skapa intressanta intrigar och konflikter som kan driva handlingen framåt. Dessutom kan jag vara en aktiv och engagerad deltagare i RP:et och bidra med kreativa idéer och bidrag till den gemensamma berättelsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gagnar den andra personen istället för att enbart fokusera på sina egna intressen. Det handlar om att vara medveten om och ha förståelse för den andra personens behov, önskningar och mål, och sträva efter att hitta en lösning som är till fördel för både parter. Det kan innebära att man är villig att ge vika eller kompromissa för att uppnå en win-win-situation där båda parter kan känna sig nöjda och belåtna med utfallet. Att spela för motpartens vinst kan bidra till att bygga tillit, skapa goda relationer och främja samarbete och ömsesidig respekt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på unive tidigare, men varit bortrest några månader. nu blev jag sugen igen, jag har hållt bra rpnivå som polis, nu vill jag testa på krim

Nekad.
Anledning:
utveckla karaktärs beskrivningen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka