Inaktuell dcjbrushan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dcjbrushan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: c.J#0999

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? För jag är en väldigt aktiv medlem på servern som vill bidra med rolig rp och lyfta fram serven, jag är också väldigt mogen och seriös, samt att jag har ett stort intresse för att hjälpa! Jag kan erbjuda snabb hjälp i support och andra äranden. Jag kan bemöta folk på ett bra och utvecklat sätt jag har väldigt lätt för att hjälpa fol vilket jag ser som men för del. Jag har lätt för att ta beslut utan att det känns svårt eller jobbigt, Jag har samt kunnskaper som sv och kan väldigt många saker som har med staff att göra, Jag har även alltid tyckt att det finns skv rp bland vissa splar vilket jag kan som ett problem, Jag vill såklart ta och förbättra dett genom att behöva ta återgärde för att om man inte kan följa serverns regler så ska man inte får lalla runt utan d på å ska återgärdes tas! Samt att jag och många har varit med om att man får inte hjälp i /help eller /report det tar oftas väldigt lånt tid och det behöver ej vara staffs fel utan att man kanske skulle behöva hjälp och andra staf inte hinner och det är jus det jag vill hjälpa mer. Jag är ockås trött på att se att vissa helper skippar support äranden det ser jag som ett stort fel att spelar inte får den hjälp de behöver. Att underlätta för servn och staffteamt är något jag vill göra och det är därför jag ansöker till staff. Jag har själv varit med att blivit rdm vdm eller liknaded och jag vill ej att detta ska finnas på serven då det är sååå otroligt tråkigt att vissa personer ej kan sköta sig! Jag vet vad det innbär att bli till delade en sådan roll och darför kommer jag ta den så otroligt seriös då jag verkligen inte vill svika spelarbasen eller serven, Jag kan berräta om en händelse där jag dog av en bugg i ett scenario jag skrev fleratals gånger /help /report fick aldrig ngn hjälp detta var så tråkigt så jag lämna nästan och jag vill verkligen inte att dett ska se ngn annan för jag vill ju det bästa av servern och den fina fina spelarbasen vi har som är så otroligt roliga och bra! Sen finns det alltid en del i det att jag vill hjälpa rpn på serven som jag sa har jag sätt kanska skev rp på serven vilket är väldigt trist. Jag vill ta det större ansvaret som staff och hjälpa detta communityt framåt! Samt att jag vill att scenarion ska vara så bra som det bara går utan lall, på bankrån ska man inte stå och lalla då det är ett så pass stort och allvarigt scenario och ska ej lallas på om detta sker kommer jag ta återgärde som kommer resultera i konsikvenser, Att se rp som int fungera är väldigt trist och det är mitt mål att förbättra det, det går int att flygga 15m upp i luften och snurra runt för att sen störta med bilen och sen skriva /me yr jag har alltid varit intresserad av en sådan roll som denna och därför ta den på 100% alvar.

Sedan är det för jag har tidigare erfarenheter som MA och vet hur man ska jobba och agera som det. Jag vill vissa att jag kan ta ansvaret som helper och verkligen vissa att jag kan och har det som krävs för att erhålla rollen helper. Jag vill det bästa för Unive och vill vissa det nu! Jag vill lyfta fram serven rp och hjälpa folk socilera sig mera i scenarios för mig är det viktigt att rpn på servens funkar och bygger på folk som vill rpa föer att bygga långa scenarios så de blir kul. Jag vill att folk som kommer speal på unive i framtiden ska känna att unive är en seriös rp server som strävar för bra hög nivå rpare. Jag har spelat på unive i typ 1 år och har sett fel och saker som måste förändras i både rpn och unive community. Jag vill vara den som är där för att ändra på det där. på unive finns det folk som verkligen vill rpa för skojs kul men även för seriös skull och jag kan se astt de båda kan behövas ibland och vill lyfta fram det. Som jag säger har jag erfarenheter som MA och vet då hur m,an ska jobba som detta och jag vill lyssna på påa sidoran innan jag tart beslut för jag vill vara en staff serven kan lita på. Jag kan även hantera andra staff och spelar med respeket och jag har även en bra syn för att se på scenarios och har ne bra prat förmåga.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Helg 13:00-22:00
Lov (sommarlov vinterlov) 10:00-03:00
vardagar 15:00-00:00
Kommer vara en väldigt aktiv person.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit sv i ca 2 månader när jag börja, men har aldrig haft rollen ''helper'' men som sagt har jag altid haft ett intresse för det och nu känner jag att det är rätt tillfäle för mig att ansöka, Jag kan många comands men inte kunnat använda, detta är en del av permsen jag vet /kick (id) (tid) (anledning) Med hjälp utav detta command så kickar du en spelare.
/dv du tar bort övergivna bilar som står och tar på serverns utrymme.
/svban (id) (tid) (anledning) en ban för någon som har gjort ett minde reglebrott.
/ban (id) (tid) (anledning) om ngn har begått ett regelbrott som behöver mer återgärde.
/skin (id) du ger en spelare skin till att ändra sin karaktär.
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/freeze (id) du fryser en spelare så du kan få t.ex id
/toggleid , du sätter på så du ser alla spelares id runt omkring dig.
/togglename , du sätter på id samt steamnamn på spelare runt omkring dig.
/who (id) du ser en specifik spelares roller.
/noclip du går in i noclip vilket låter dig specca
/spec (id) du går in i spectatemode på en spelare.
/spec off du stänger av spec och kommer tbx till där du börja.
/bring (id) du tpar en spelare till dig själv
/tpm du tpar till utsatt gps.
/ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser.
/giveitem (id) (item) (antal) du ger en spelare t.ex ett vapen
/givemoney (id) (antal) du ger en spelare pengar.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/setjob (id) (jobbid, t,ex "casion")
kan ngr till men är inte så jätte nödvändigt

Sen har jag ju MA erfarenheter som kommer hjälpa mig innom staff arbetet, jag kommer kunna ha det som en för del eftersom jag vet hur man ska prata med folk och kolla på situationer och även hurman ska agera som det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är ju alltid redo föe alla uppgifter men tycker just de markerade känns lite extra spännade, men tar all chanser jag får så tackar inte nej till något!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka