Nekad Dawoud Al Jabbar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dawoud Al Jabbar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198292538842/

Ditt Hex-ID: http://www.vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? eljot#3525

Vem var det som bannade dig? uFraqz

Bild på banmeddelande: five m BAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag inte följde regeln som innebär att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario inom RP. Jag tänkte själviskt och ville verkligen inte bli rånad i den situaitonen då jag hade väldigt mycket på mig. Jag visste faktiskt inte om regeln FearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i gruvan i en längre tid och kämpat ihop massa mineralen, hoppade in i bilen. Ser att de kommer en grabb med mask. Jag förstår att dem ska råna mig. Jag sätter igång bilen redo att köra. Dem tar fram vapen. Jag har redan börjat köra. Egentligen ska jag stanna och gå ut ur bilen. Jag väljer att åka iväg eftersom jag inte tänkte på regeln av fearRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu i efterhand förstår jag att det var jag som gjorde fel. Jag kna tycka 6 dagar är lite väl mycket. Jag har spelat en del under de senaste dagarna och haft mycket roliga interaktioner mellan min karaktär och andras. Tråkigt att de behövde bli på det här sättet. Men som sagt så har jag lärt mig att alltid ge upp ifall det kommer någon för att råna mig då det är orealsitikt att köra iväg ifall någon riktar vapen mot dig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat bilen och lyssnat på rånarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det inte är ok att åka iväg från en situation där rånare riktar vapen mot en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka