Nekad antony131 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antony131

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ditt discord namn: anony131

Ditt Hex-ID: 11000014b18edf9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen helper och 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? Makavelli och LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag riktade vapen mot makavelli och när han körde skjöt jag och sedan hoppade in i bilen och körde efter honom.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt eftersom makavelli säger att jag bröt mot regeln krigsförning i bil. Regeln lyder så här "Krigsföring ska inte ske i bilar utan ska ske på mark om det inte är en livshotande eller absolut nödvändig situation att använda bilen. Att använda bilar som ett vapen, för att t.ex. utföra pittningar är strikt förbjudet. Bilars roll i gängkrig ska huvudsakligen handla om att följa efter fienden" Vilket som igentligen betyder att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen och att man inte får skjuta ur bil utan det ska ske på mark. Men nej Makavelli gör om regeln till att man inte får hoppa ut och skjuta och sen hoppa in i bilen igen. Istället för att göra om regeln så som du gjorde så att jag inte förstod den berätta sanningen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: får inte klippet. Men det finns nog dokumenterat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka