Nekad Dawgs | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daggee

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Ditt discordnamn: Dawgs#7777

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2022

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff pågrund av att jag är en väldigt mogen person med mycket erfarenheter inom staff arbete, så jag tänker att jag kommer kunna göra en stor utveckling på unive då jag vet hur man hanterar staff jobb på det rätta och perfekta sättet för att utveckla ett community och göra en RP nivå på en server mer utvecklad jag kommer verkligen försöka få RP nivån på unive att förbättras och försöka jobba mycket och slita för att just få den bättre m.m, då jag vet alla kommandon man använder sig av på unive alla staff kommandon då. Just jag ska även bli staff för jag har välidgt mycket fritid då jag kommer kunna vara väldigt mycket aktiv med speccande och annat staff relaterat arbete om man säger så. Jag rpar ju nu då som kriminell på servern och jag har mött en hel del lallare när jag rpat på unive därför kommer jag nu ansöka till Helper för att kunna ta tag i detta, jag älskar även att hjälpa folk och göra folk glada därför känns jag som den perfekta personen som detta (helper) och just jag borde bli staff. jag brinner även för unive därför kommer det vara mer lockande till att gå in på servern och staffarbeta, det enda jag kommer göra som helper på unive är att staffarbeta både ingame sjukt mycket så folk inte lallar eller bryter emot reglerna samt kommer jag hålla koll i discorden så folk beter sig i chatterna!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara sjukt aktiv pågrund av att det är sommarlov då kommer jag kunna vara ännu mer aktiv än vanliga vardagar utan lov samt helger, jag har även vädigt mycket fritid som sagt och är för det mesta ledig på hela sommarlovet förutom sista veckan då jag ska åka utomlands annars alltid aktiv, man kan säga såhär när jag har chansen för att vara inne på unive kommer jag alltid staffarbeta

Måndag: 12:00-03:00
Tisdag: 12:00-03:30
Onsdag: 13:00-04:00
Torsdag: 11:00-02:00
Fredag: 13:00-06:00
Lördag: 15:00-05:00
Söndag: 13:00-01:00
Detta är mina tider kommer säkert kunna vara ännu mer aktiv på vissa dagar det kan variera

Hur länge har du spelat på Unive? Idag har jag varit medlem i 1 månad vet inte exakt minuter;) men 1 månad iallafall

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut har jag det, jag har varit staff på en hel del servrar förut tillexempel:

Mod - ortenwave
Helper - Verse
Sr. Mod - Avail

har också tidigare erfarenheter inom kommandon som sagt här kommer lite kommandon jag kan (inte alla)

/ban (hex-id/id) (tid) (anledning) = Bannar någon en valfri tid samt valfri anledning
/noclip = Flygläge (osynlig)
/tpm = Teleportar dig till en waypoint du satt ut på kartan
/goto (id) = går till en person (valfritt id)
/spec = öppnar spec menyn där du kan specca folk i ett läge där du sedan kan öppna deras inventory m.m
/v (spawn namn) = spawnar ut ett valfrit fordon
/dv = raderar ett fordon
/ooc = skriver ut ett meddelande i en ooc chatt som hela servern kan se
/revive (id) = upplivar en person som ligger död
/kick (id) (anledning) = kickar en person som sedan kan gå in på servern direkt efter
/svban (id) (anledning) bannar någon person i 30 minuter (servervakter)
/bring (id) teleportar ett valfrit id till dig (en person)
/setjob (id) (jobb) (rank) = sätter någon person på ett jobb
/freeze (id) = fryser en person - kanske inte används
/unfreeze (id) = Slutar frysa personen du fryst - kanske inte används
/m (id) (text) = skickar ett meddelande ingame till en person
/clearchatforall = Rensar chatten för alla på servern
/sc = Skriver i staffchatten ingame
detta är några kommandon jag kan sedan finns det fler men det varierar från server till server också

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är beredd att jobba inom allt igentligen vi säger att Philip skulle sagt att jag ska jobba inom RP eller Jobb det klart jag gör det då, jag tycker att allt är roligt när det kommer till staffarbete, men helst vill jag jobba inom donation + support

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka