Accepterad davvezhow | Medlem ansökning | Fredriksson

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvezhow

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? David

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Krister Karlsson 37 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Krister Karlsson var som liten väldigt bortskämd och kommer från en helt vanlig svenne familj med bra ekonomi Han är en väldigt snäll och lugn person med väldigt bra tålamod, Han hjälper gärna andra så ofta det går även om han själv förlorar på det, vilket kan vara en både bra och dålig egenskap. Han har stora ambitioner i livet, Hans mål i livet var att bli Polis men han är också väldigt insatt i jakt och matlagning. Skolgången gick väldigt bra. han studerade Samhäll och gick ut med toppbetyg, han umgicks väldigt mycket med sin Morfar som liten, hans Morfar var en fältjägarsoldat och var väldigt intresserad av träning och kost. Han började tidigt gå i hans skor och fick väldigt bra tips om hälsan och träning. När han hade pluggat färdigt så var han arbetslös och tränade för det mesta och umgicks med vänner. När han blev 21 år så började han polishögskolan och gick där i 2,5 år som ledde till en aspirant period på 6 månader tills han blev polis.. Han är idag 37 år gammal och hans dröm har gått i uppfyllelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Riktigt bra rollspel och ännu en kollega till i polismyndigheten

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för motparten och känna att ni båda är nöjda med scenariot som utspelat sig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har faktiskt hållt mig i skinnet då jag känner till alla regler inom RP:n

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR till exempel eller "New Life Rule" är att om du skulle dö i ett scenario så kan du inte spela efter den händelsen efteråt och inte prata om den ingame. Sen har vi COPBAIT, man ska inte fjanta sig framför polisen och åka runt i ringar för o få fram en reaktion

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt lätt att spela med och jag är duktig på att vara Polis då jag för flera år sedan jobbade som Polis på UNIVE och stortrivdes med jobbet, men då jag inte har haft dator tills nu igen så har jag inte kunnat spela. Men nu är jag tillbaka mer sugen än nånsin!

Senast ändrad:
Tänk på att gärna ha lite mer skrivet om din karaktär, ser inga direkta framtidsplaner för din karaktär, ser gärna att du kompletterar detta och berättar mer om karaktären i helhet, du har 24h på dig att komplettera med mera information.

Skicka PM till: Raggarswin på Unive DC, finns för många som heter David i vår DC

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka