Accepterad DavveR | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DavveR

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993031515/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d8ec15b

Vad är din discord tagg? ryaan69 aka Davve

Vem var det som bannade dig? Oklart i nuläget

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 10970-thickbox_default.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det stog reason: Inkompetent av mee6. Men jag tror staffs valde att banna mig är för att jag begick ett väldigt grovt regelbrott som va rdm, emoteabuse och krim utan krim. Vilket såg dåligt ut ur staff perspektiv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag drog till ett mc gäng därefter så väljer jag att emoteabuse mig upp på ett tak som polis och sköt gängmedlemmarna med polisvapen vilket var väldigt dumt av mig och jag ändrar det enormt och uppskattar en andra chans av er staffs. Men efter när jag herjade runt lite så blev jag bannad av shunomannen i 5 dagar. Men backstoryn var att jag hade förlorat ett senario som polis, Jag har grovt adhd och dålig impulskontroll så då väljer jag instället för att lugna ner mig själv så börjar jag smattra mot andra oskyldiga spelare som inte förtjäna det jag gjorde och jag ändrar allt enormt. Men efter jag förlora polissenariot så blev jag tagen till sjukan av min kompis så slängde jag ut min ilska.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. PWG och VDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Att inte göra regelbrottet eftersom det var väldigt dumt av mig. Jag kunde istället har gjort bättre saker vettigare saker irl för att lugna ner min ilska istället för att slänga ur ilskan på ett spel och göra så att andra oskyldiga spelare drabbas av mitt mående.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja väldigt mycket jag har varit bannad i runt 2 veckor nu så jag sakna väldigt mycket unive och detta kommer inte hända igen kan jag medela er. Jag kommer bidra med sociala rp senarion som är kul för både paterna sen så kontrollera mina egna känslor istället för att slänga mina känslor på andra spelare. Istället så kunde jag efter polissenariot loggat ur och tagit en fika därefter när jag inte är arg något mer så kan jag forsätta rpa

Vill tillägga jag har grovt adhd och dyslexi skulle uppskatta att ni tar mig i support så kan jag berätta hur mycket jag ångrar mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka