Nekad DavveR | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DavveR

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993031515/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d8ec15b

Vad är din discord tagg? ryaan69 aka Davve

Vem var det som bannade dig? Shunomannen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 10970-thickbox_default.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kunde inte biografera bild men det var att Emoteabuse och krim utan krim blev ink bannad för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu det var kanske lite dumt att emoteabusa mig upp till ett tak därefter så börja jag skjuta mot folk då jag blev arg efter ett senario då jag har adhd så då har jag dålig impulskontroll över min ilska men jag vill få en andra chans att bidra bra med rpn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste bannen var VDM då jag dsynca in i någon men kan förstå varför staff bannade mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklar kunnat kontrollerat mig och inte göra som det jag gjorde och herjade runt o sköt som jag gjorde. Kunde istället tagit en paus från datorn och lungat ner mig därefter rpa vidare och bidra med bra rp istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ifall jag blir bannad så kommer jag bidra med bra rp senarion och sociala rp senarion som är roligt för både paterna därefter så kommer detta inte ske igen såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Vill tillägga jag har ADHD och dyslexi så kan ta mer muntligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka