Nekad davvaking | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Blacklist-referens
ID: 492 — Övrigt
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Personal: .william07.
Datum: 2026-01-21
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag var med i en discord server där det förekom metagaming och folk som fuskade. Jag har aldrig fuskat på någon server och speciellt inte unive. Det ända som är korrekt med denna ban är egentligen metagaming. Men lite mer detaljerat var det så att William07 hade fått bilder ifrån en person som var med i dcn. Där såg man folk som använde sig av ESP och att det var metagaming. Sedan tog han såklart åtgärder och bannade alla för samma sak. Men eftersom dessa saker inte stämde är det lite orättvist.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt anvsar för vad som hände. Jag hade inte krim under denna tiden. De andra hade krim och de åkte runt och sköt, jag skyller inte bort mig men jag använde det kanske inte lika grovt. Jag satt ändå där, såg vad som hände, var ig men sköt aldrig med folket.

Vad har du lärt dig sedan dess? På 3 månader har jag kunnat ta mycket lärdom, jag fattade ju såklart innan att man inte skulle metagamea men jag gjorde det ändå, vilket var väldigt dumt. Jag kommer inte göra om det dumma beslutet och spela efter reglerna.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill att ni ger mig en till chans för att visa att jag verkligen kan göra rätt, spela efter reglerna och göra det bättre för folket man är i scenario emot eller med.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja, jag har alla bilder som William07 skickade till mig i pm, där ser man klart och tydligt att det inte är mitt namn med när de gäller fusk eller något annat, FÖRUTOM metagaming som jag redan har sagt.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

kan ni bara säga varför jag är den ända som inte blir unbannad och istället får ett exklusivt erbjudande på 1990kr för metagaming??????

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka