Nekad davvaking | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
11
Blacklist-referens
ID: 492 — Övrigt
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Personal: .william07.
Datum: 2026-01-21
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag satt i en meta dc och det kan jag inte förneka, det finns bilder som visar mitt discord namn och profilbild. Men att jag har fuskat och undanhållit fuskare är att överdriva. Jag satt i dcn när jag inte hade krim, inte var inne på unive och jag har inte sett någon fuska. Det är sanningen, jag har inte fuskat eller undanhållit några fuskare. Jag har inte heller metat när jag satt i dcn eftersom jag inte var inne på unive under tiden, vad jag menar med detta är att jag inte har fuckat för några personer på servern genom att sitta med de i servern. Men det som hände var att jag inte var vid datorn och sedan när jag kom till datorn så blev jag spammad av massor med meddelande som sa att jag skulle lämna servern för att någon hade "catchat" servern så var det försent eftersom han skrev det för 30 minuter sedan. Så ja, det som hände var att jag var med och metade eftersom att jag satt med de.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för det som hände, jag visste vad jag gjorde eftersom att jag var med i en meta discord. Jag hade dock ingen aning om att det var fuskare i dcn eftersom ingen har skickat bild med fusk eller något, eller skrämdelat med fusk på när jag satt i vc. Men ja, meta tar jag ansvar för.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig nu på ett halvår efter min ban är att jag inte ska sitta i någon sån har dc längre eftersom jag vet att det är fel, det visste jag då också men jag kunde väl helt enkelt inte låta bli att sitta med polarna. Men jag var ju inte krim heller då så jag fuckade ju då inte för någon på servern genom att sitta med polarna.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill att ni ska ge mig en till chans för att jag vill visa att jag verkligen har lärt mig, ingen av mina bans har varit som denna vilket betyder att jag gärna vill visa att jag har lärt mig genom att inte bli bannad för meta igen. Jag har också varit bannad i ett halvår så man kan säga att jag har låtit bannen sjunka in.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, ingen som skulle stödja överklagan.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

fattar inte varför jag har varit bannad i 6 månader för meta gaming, jag har inte fuskat eller undanhållit några fuskare

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1200 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

är du seriös? alla andra med denna bannen ifrån servern har kommit tillbaka till servern och fått en andra chans, och jag som bara har metagameat ska få betala 1200kr för att komma tillbaka?? helt sjukt, varit bannad i ett halv år också btw

det ända man såg ifrån fusket var att det var en person som körde fivem med esp, man såg inget namn eller vilken server det har varit, det kan ha varit vem som helst och vilken server som helst, fusk bannen och undanhåller fuskare är helt sjukt att lägga till på denna ban eftersom det ända som finns bevis på för mig är metagaming

vill bara tillägga att ingen annan med denna bannen har behövt betala en krona för att komma tillbaka, de har kommit tillbaka för att visa att de förtjänar en till chans så varför ska inte samma sak hända med mig, fattar inte

1784458879936.png
detta är det ända man ser ifrån "fusk anledningen", man ser inte vilken server det är, inga namn som sagt, detta kan vara vem som helst och vilken server som helst, så denna anledningen är egentligen bara att stryka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka