Nekad davvaking | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
11
Blacklist-referens
ID: 492 — Övrigt
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Personal: .william07.
Datum: 2026-01-21
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag satt i en meta discord och spelade unive med mina kompisar. Under denna tiden hade jag inte krim, jag hade bara medlemsrollen så jag kunde inte direkt meta på samma sätt. Det ända jag gjorde under denna tiden var att sitta där och chilla och snacka. Hade ingen vidare större medverkan in game genom att sitta där.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar såklart ansvar över det som hände. Jag visste att det var fel genom att vara med i en meta discord. Men detta med att jag fuskar samt undanhåller fuskare är inte korrekta anledningar. Jag har inte sett något fusk i denna discorden och det kan ni se på bilderna jag kommer lägga till. Att jag inte har varit med i någon vc med en fuskare och inte heller undanhållit någon fuskare då. Så, jag tar ansvar för det jag har gjort.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag ska tänka mer och aldrig göra nått sånt igen, alltid sitta krim dcn om jag nånsin kan köra unive igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har lärt mig av mitt fel och kommer aldrig göra om det och ber bara om en till chans att bevisa det. Det har gått ett halvår och jag vill gärna visa att jag kan förtjäna en till chans. Har aldrig varit bannad för något sånt här sedan innan heller.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag kan skicka bilderna nedan:

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Detta tas i pm.

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka