- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 11
Ban-referens
eatllm — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Bannad av: .william07.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att jag var med i en discord server som sedan blev utskickad till staffs, i servern var det spelare som meta gameade. I och med att servern blev utskickad till staffs åkte jag också på denna bannen, vi alla fick alltså samma ban meddelande.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för min ban. Den var inte felaktig, jag står för bannen gällande meta gaming men resterande stämmer inte. Jag har aldrig fuskat på unive.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det som jag har lärt mig är att jag ska säga till staffs nästa gång jag ser någon bryta mot reglerna, jag ska inte heller meta och jag har lärt mig efter mitt misstag.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en chans eftersom att jag har spelat på unive längre, jag har ganska många bans men jag har tagit lärdom efter varenda ban. Jag blir aldrig bannad för samma anledning. Jag har sett att Philip har unbannat folk som var med i denna server, så varför inte ge mig en till chans också.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja