Accepterad Daviidmeliin | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daviidmeliin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fas222

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GENERALEN

Vad är din discord tagg? Generalen#1548

Vem var det som bannade dig? oliwer

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för clogg,

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning, för att jag blir skjuten av 2 killar utan anledning och då tar dom mig och tar mina vapen, sen när dom tagit allt så går jag från datorn jag låter datorn stå på för att inte lämna och få clogg, jag åkte då iväg men min kompis till donken, när jag kommer tillbaka stå står det att jag är bannad för clogg, känns väldigt konstigt att jag är bannad för clogg när jag lät datorn stå på och låta dom göra det dom nu ville göra mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Somsagt jag va vid datorn näär dom tog mina vapen sen gick jag, så jag vet ej vad som hände precis innan, det va det sista jag va med om i detta scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig bann eftersom jag inte cloggade, jag va somsagt inte hemma och datorn va på, kan knappast tro att datorn lämnar spelet av sig själv. möjligtvis att det frös.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad 1 gång för jag råkade backa på en kille på grönzzon för jag inte såg han, en till gång var att jag körde jättefort på riksan och å vart jag bannad för sunt för nuft, efter dessa avstängningar har jag lärt mig att vara mer vaksam och försiktig i trafiken. Detta har aldrirg hänt igen så jag har defenetift lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att stanna kvar vid datorn och se vad som händer annars vet jag ej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såfall att vara kvar vid datorn och inte lämna den. men tänkte det spelar ej roll eftersom jag e död.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka