Nekad davidistehboy | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davidistehboy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Erik.

Vad är ditt discord namn? davidistehboy.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 24 årig kille som heter Peter Örnström. Han försöker hitta någon mening i livet men har aldrig riktigt lyckats. Peter har alltid haft många intressen, men på grund av sin ADHD och lite andra problem har han svårt att hålla fast vid något länge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka bidra med en hög och bra RP nivå. Mitt mål är att göra varje scenario så bra jag kan för alla som är med, oavsett vad som händer. Jag gillar att skapa spännande rån och andra scenarion som både jag och andra kommer minnas och snacka om efteråt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska göra allt för att vinna själv utan försöka göra scenariot kul och balanserat för båda sidor. Till exempel om jag rånar en bank med gisslan och kräver fri passage utan spikmattor, men polisen ändå sätter ut spikmattor och struntar i gisslan, då är det ett exempel på dålig RP. Man ska spela för att scenariot blir intressant för alla, inte bara sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna exp VDM: När man använder ett fordon som ett vapen, till exempel kör över någon med flit. RDM (Random Deathmatch): När man dödar någon utan anledning eller ett vettigt RP-scenario. Meta-gaming: När man använder information som ens karaktär inte kan veta, typ om man får info på Discord och sedan agerar på det i spelet. Powergaming (PWG): När man ignorerar realistiska saker, typ skador, och bara spelar för att samla vapen och makt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat RP förut, bland annat på Red Dead och Garry's Mod.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror jag har sagt det viktigaste.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär"! :)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka