Accepterad davidistehboy | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davidistehboy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? davidistehboy.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roland Gräslund, 33 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, praktisk, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Roland Gräslund växte upp i en småstad i södra Sverige och utvecklade tidigt ett starkt rättspatos. Han har alltid haft en fascination för ordning och struktur, vilket ledde honom till drömmen om att bli polis eller ordningsvakt. Roland är en praktisk person som gillar att arbeta med händerna och spenderar mycket tid på att meka med fordon. Han har också en tuff sida, med ett ibland kantigt sätt att hantera konflikter, men det bottnar i en genuin vilja att göra det rätta. Efter att ha förlorat en nära vän i en olycka har han blivit mer reflekterande och beslutsam i att göra skillnad för andra. Hans framtidsplaner är att bidra till trygghet i samhället genom sitt arbete, samtidigt som han fortsätter utvecklas som person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerande RP som fokuserar på att skapa trovärdiga och underhållande scenarion för alla inblandade. Jag gillar att utforska olika roller och skapa dynamik som kan driva berättelser framåt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att sätta realism och gemenskap före sin egen framgång. Om jag exempelvis blir infångad av polisen efter en biljakt, spelar jag ut det på ett trovärdigt sätt istället för att försöka fly på ett orealistiskt vis. Det skapar bättre upplevelser för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har försökt följa reglerna noggrant, men jag kan ha gjort misstag tidigare, som till exempel att jag kanske inte alltid varit helt medveten om alla detaljer i reglerna i början. Jag har lärt mig av dessa erfarenheter och ser till att vara mer uppmärksam och noggrann framöver för att säkerställa att jag alltid följer reglerna och bidrar till en bra spelmiljö.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1) Metagaming är inte tillåtet, vilket innebär att man inte får använda information från utanför spelet för att påverka spelet. 2) Powergaming är förbjudet, vilket innebär att man inte får tvinga andra spelare att agera på ett visst sätt eller utföra handlingar som är orealistiska.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget mer för tillfället.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka