Nekad david corleone | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? sugdinjvlr

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David corleone 1989-05-20-1482

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karaktär som lojal. snäll, karismatisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: i början så var de mest att skaffa en bil och vänner just nu så ser jag jag som framtid för min karaktär att skaffa ett jobb och hjälpa att förbättra unive. har redan platser där jag kan jobba men måste bli medlem först

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra respekt till andra spelare och att samtidigt kunna ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag har rätt så innebär de att vid varje situation eller händelse ska jag få de att känna de så verklighetstroande som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har inte brutit mot reglarna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? new life rule. rdm, och failrp är dom enda som jag kan tänka på just nu

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat unive ett tag nu och de är en otroligt bra spel och vill hjälpa att förbättra spelet

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka