Inaktuell david corleone | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Ditt discordnamn: sugdinjvlr

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har varit med i Unive ganska länge och jag tycker väldigt mycket om servern. Tyvärr finns det alltid personer som vill förstöra för andra och förstöra RP. Det är en av anledningarna till att jag vill bli staff, så jag kan hjälpa till att göra servern bättre och tryggare för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Unive fungerar bra. RP är roligt och det mesta fungerar som det ska. Något som alltid är ett problem inom Unive är krim. Det är den delen man måste ha mest koll på, eftersom många bara vill vinna själva och inte låta andra få en chans att vinna också.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ta åtgärder mot personer som förstör med mening kan man göra servern bättre. Om det är första gången eller om det är ett misstag kan man ge en varning, till exempel en muntlig varning.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff ska man vara lugn, snäll och rättvis. Man ska följa reglerna och behandla alla lika.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag hinner med både staff-arbete, mitt privata liv och min RP. När jag är staff fokuserar jag på mina uppgifter, och när jag är ledig tar jag tid för mig själv. På så sätt kan jag hålla en bra balans.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? är servervakt just nu har inte varit staff tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, det finns inget område av de ovanstående som jag inte är beredd att jobba inom. Jag är villig att lära mig och hjälpa till där det behövs.

Tillbaka