Accepterad david corleone | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? sugdinjvlr

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David corleone 1989-05-20-1482

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karaktär som lojal. snäll, karismatisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min rollspelskaraktär är en snäll och hjälpsam person som vill jobbba träffa nya vänner och ha kul karaktären vill göra världen bättre för alla genom att hjälpa till smarbeta och vara trevlig mot andra jag vill att min karaktär ska växa lära sig nya saker och vara en del av ett bra och rolig spel

Vad kan du bidra med till serverns RP? de jag kan bidra servern med är jag kan ge ganska spänande scenarion som innehåller sunt förnuft jag spelar inte unive för och vara kaxig eller nått liknande utan jag spelar unive för och ha de roligt skaffa vänner ochså vidare för mig spelar de inte så stol roll ifall jag måste vara offern på ett scenariom så länge dom inte förstör för som sakt vill jag bara ha roligt och skaffa vänner inte bli kidnapad och sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag har rätt så innebär de att vid varge situation eller händelse ska jag få de att känna de så verklighetstroande som möjligt och att ochså kunna låtta andra känna vinssten som till exempel låta dom vinna å att alla kan ha lika kul och inte bara envis

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har inte brutit mot reglarna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? new life rule. rdm, och failrp är dom enda som jag kan tänka på just nu

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat unive ett tag nu och de är en otroligt bra spel och vill hjälpa att förbättra spelet

Senast ändrad:
Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv. Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.(

Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv. Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.(

Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
de är fixat min karaktär heter liam corleone nu

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
(räcker med lite mer bakgrund).

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
(räcker med lite mer bakgrund).

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
fukar de nu?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka