Nekad david corleone | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: sugdinjvlr

Ditt Hex-ID: steam:11000016202f835

Vad är din discord tagg? sugdinjvlr

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251123155419366.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför bannen delades ut. I klippet framgår det att situationen utvecklades till brist på RP, och mitt agerande uppfattades som shot on sight

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad ropade jag åt honom att stanna, men det hördes inte eftersom jag glömde trycka på push-to-talk. Jag var stressad eftersom han hade jagat mig i ungefär fem minuter och skjutit mot mig. Jag visste inte helt säkert att det jag gjorde var emot reglerna, eftersom jag själv har blivit dödad på samma sätt många gånger. När jag har gått till support med sådana saker har de som gjort det mot mig inte fått några straff, så jag trodde inte att det var ett regelbrott i den här situationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beslutet var inte fel, eftersom jag faktiskt bröt mot en regel. Jag trodde bara att jag fick skjuta eftersom de hade jagat mig länge, och när jag riktade vapnet mot honom och sa åt honom att stanna så körde han iväg. Då gjorde jag fel, men jag agerade utifrån hur jag uppfattade situationen just då och de var inte bra gjort av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit avstängd en gång tidigare, och den var felaktig eftersom de trodde att jag metagameade, vilket jag inte gjorde. Den avstängningen togs också bort senare. Jag lallar inte ingame – jag tar spelet seriöst och försöker alltid följa reglerna. Den här gången gjorde jag bara fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att min RP förstördes när han valde att köra iväg trots att jag sa åt honom att hoppa ut och samtidigt riktade vapnet mot honom. Nu vet jag hur jag ska hantera sådana situationer bättre. Jag behöver börja tänka i flera olika riktningar för att undvika att det här händer igen, till exempel genom att fortsätta köra och vänta tills han riktar först

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag inser nu att det jag gjorde inte var rätt, även om jag inte visste att det var emot reglerna just då. Jag ångrar mitt agerande och det kommer inte att hända igen. Jag har också fått min krim indragen, vilket har fått mig att tänka mer på hur jag ska agera i liknande situationer framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka