Nekad david corleone | Beslut Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Ditt discord namn: sugdinjvlr

Ditt Hex-ID: steam:11000016202f835

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim och ban

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213 önskar att en högre staff tar detta ärande tack

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom en spelare, oförmögen att acceptera sin förlust, anmälde mig till supporten för 'shot on sight'. Detta trots att han själv hade jagat mig i fem minuter och bet mig att ge upp

Hur är beslutet felaktigt? Tycker inte att beslutet var helt fel, eftersom det ser ut som “shoot on sight”. Men grejen är att jag själv har blivit dödad många gånger på samma sätt. Jag har tagit upp det på support, men inga åtgärder har gjorts mot de spelarna. Jag har bara haft en tidigare ban för misstänkt metagaming, men den togs bort eftersom den var felaktig. Förutom det har jag inga bans och jag skulle inte kalla mig en problemspelare. Därför känns det som ett ganska hårt straff att få indragen krim och 7 dagar ban. i ett år Under tiden jag har spelat i Unive har jag knappt brutit mot reglerna så de är något jag önska personen som banna mig skulle ha tänkt på inan jag fick så hårda återgärder. Och som jag har förstått ingame så har man rätt att skjuta om personen har riktat med vapen eller jagat en och han skottade mot mig 2 min inan jag döda han och jagade mig i 5 minuter

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lzblzXwe3VpYDe1Xa

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka