Accepterad Dave | Ban Överklagan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dave

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026810808/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f922fb8

Vad är din discord tagg? davida9097

Vem var det som bannade dig? vible

Bild på banmeddelande: T6gstEp.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu de va it en staff de va en sv som vaar med i scenariot och delaktig och han tog sitt egna ärende men ingen anaing för jaa tog spawn menu kunde inte se något eller röra mig därav tog jag spawn menu sedan funkaade de ej så tog spawanmenu igen utanför polis stationen kunde se igen då och de valde banna fast ja förklara i staff samtaal till en 00vi aatt ja gjorde de för kunnaa se och de vaalde inte att bringaa tillbaka eller ngt å baraa bannaade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jaag blev gripen blev intaagen till polis stationen kunde int ese ngt och kunde inte röra mig tog spawn menu senaste och kunde röra mig men inte se något tog spawnmenu igen och då tog jaag utaanför polis stationen för aatt kunna ase och då kunde jaag se igen och sen saatt 00vi mig i staaff saamtal och fråga vrf ja hade försvunnit och då förklaaraade jaag att jag ej kunde se någpt å stog helt stil/ej kunde röra på mig och istället för bringaa tillbakaa mig bannadfe vible mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaaktig då ja gjorde de för kunna göra ett complet scenario och de banna direkt saamt att vible som banna mig var delaktitg i scenariot och partisk men laa bannen endån och haade vaarrit mycke lättare för allaa aatt bringa tillbaaka mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc.halv ooc mm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att fråga om ja fick ta spawnmenu/göra help att bli bringaad tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aatt vaara mer tydlig och informera vill tillägga att vible gjorde fel i detta också vilket elvis själv sa i support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka