Nekad Datizzzz | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-10 185301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade använt fusk på servern vilket var ett regelbrott och dessutom sålt importer för IRL pengar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gått med i ett gäng där det fanns en trend att göra mest regelbrott som möjligt utan att bli tagen för det. Bossen sa till mig att börja sälja importer till honom eller så fick jag kicken så jag sålde någon import till honom och sen gav han mig aim bot och sa åt mig att använda, om jag inte skulle göra som han sa så skulle han säga till alla staffs allt jag gjort och göra mig pbannad, jag var så korkad i stunden så jag gjorde som han sa. Ångrar mig bittert nu i efterhand! Sen så blev jag bannad för aimbot och allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har verkligen lärt mig av mina misstag och har fått ta de fulla konsekvenserna av mina handlingar. Varje dag sedan jag blev bannad har jag reflekterat över vad som gick fel och hur jag kunde ha agerat annorlunda. Jag ångrar djupt allt som hänt och inser nu hur mycket mitt beteende har påverkat både mig själv och gemenskapen. Förlusten av den positiva atmosfären och de roliga stunderna med RP har varit en hård läxa, men en nödvändig sådan.

Att förstå omfattningen av mina misstag har verkligen varit en ögonöppnare. Varje dag tänker jag på vad jag kunde ha gjort annorlunda för att undvika att hamna i denna situation. Jag borde ha insett vikten av att följa reglerna och agera ansvarsfullt. Varje regel finns där för att skapa en rättvis och trygg miljö för alla, och att bryta mot dem var ett stort misstag som jag nu djupt ångrar.

Jag känner starkt att jag vill komma tillbaka och göra saker rätt denna gång. Erfarenheten har gett mig ett nytt perspektiv på hur viktigt det är att följa reglerna och att vara en ansvarsfull medlem av gemenskapen. Jag inser nu att mina tidigare handlingar inte bara skadade mig själv, utan också de andra deltagarna som förtjänar en trygg och respektfull miljö att spela i.

Jag har verkligen fått inse vikten av att noggrant tänka igenom mina handlingar och att alltid stå upp för vad som är rätt, även när det är svårt. Att vara en del av denna gemenskap är något som betyder oerhört mycket för mig, och jag är redo att göra allt som krävs för att återfå ert förtroende. Min tid borta från gemenskapen har gett mig tid att reflektera och växa, och jag är nu mer än någonsin redo att följa reglerna och bidra positivt.

Jag hoppas innerligt att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag har förändrats. Jag är fast besluten att göra rätt för mig och att vara en pålitlig och engagerad medlem av RP. Min tidigare erfarenhet har lärt mig hur viktigt det är att upprätthålla en positiv och respektfull atmosfär för alla deltagare. Att bidra till en sådan miljö är något jag nu ser som en personlig prioritet.

Förlusten av den gemenskap och de positiva upplevelser jag hade inom RP har varit en svår men lärorik erfarenhet. Jag förstår nu att mina handlingar har konsekvenser som sträcker sig bortom mig själv, och att jag har ett ansvar att agera på ett sätt som främjar en god gemenskap. Jag är villig att anstränga mig till det yttersta för att återigen bli en värdefull del av denna fantastiska gemenskap.

Varje dag sedan jag blev bannad har jag tänkt på vad jag kunde ha gjort annorlunda. Jag borde ha förstått att mina handlingar inte bara påverkade mig, utan även andra medlemmar i gemenskapen. Det har blivit tydligt för mig hur mycket jag värderar den positiva atmosfären och de roliga stunderna som RP erbjöd. Att ha förlorat det har varit en smärtsam men nödvändig lärdom.

Nu när jag har haft tid att reflektera och växa, känner jag mig redo att återvända och visa att jag verkligen har förändrats. Jag förstår nu att reglerna finns för att skydda alla deltagare och skapa en rättvis och trevlig miljö. Jag är fast besluten att följa reglerna noggrant och att vara en positiv och respektfull medlem av gemenskapen.

Jag ber er om en ny chans att visa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag kan vara en värdefull del av RP igen. Jag har insett vikten av att agera ansvarsfullt och att respektera de regler som finns för att skydda oss alla. Jag är villig att anstränga mig till det yttersta för att återfå ert förtroende och visa att jag kan bidra positivt till gemenskapen.

Snälla, ge mig en möjlighet att bevisa att jag har förändrats och att jag kan vara den ansvariga medlem ni förtjänar. Jag längtar efter att återigen få vara en del av denna fantastiska gemenskap och att få bidra till att skapa en positiv och engagerande miljö för alla. Med min nyfunna insikt och beslutsamhet är jag övertygad om att jag kan göra rätt för mig och att jag kan vara en pålitlig och engagerad medlem av RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, men jag minns inte alla detaljer kring dessa händelser. Det står dock klart för mig nu att mitt tidigare beteende har resulterat i flera avstängningar, något jag djupt ångrar att jag inte tog på allvar vid den tiden. Varje avstängning borde ha fungerat som en varning och en möjlighet för mig att reflektera djupare över mina handlingar, men tyvärr insåg jag inte allvaret i situationen då. Detta ledde till att jag inte ändrade mitt beteende tillräckligt mycket, vilket jag nu ser som ett stort misstag.

Nu när jag ser tillbaka inser jag hur viktigt det är att följa reglerna och att bidra positivt till gemenskapen. Att vara en del av denna gemenskap har alltid betytt mycket för mig, och jag förstår nu att reglerna inte bara finns där för att begränsa oss, utan för att upprätthålla en rättvis och trevlig miljö för alla. Jag ser tillbaka på mina tidigare handlingar och inser att jag har en lång väg att gå för att återfå ert förtroende, men jag är fast besluten att göra allt som krävs för att visa att jag har förändrats.

Jag har verkligen lärt mig min läxa och förstår nu att varje regel och riktlinje finns där av en anledning. Jag är nu villig att göra vad som krävs för att rätta till mina misstag och förbättra mitt beteende. Jag hoppas innerligt att jag får en ny chans att visa att jag har förändrats och att jag kan följa reglerna noggrant i framtiden. Jag är redo att sköta mig och att vara en positiv kraft inom gemenskapen.

Jag har insett vikten av att vara en ansvarig och respektfull medlem av denna gemenskap. Jag vill verkligen bidra till att skapa en positiv och engagerande miljö för alla. Med denna nya insikt och beslutsamhet hoppas jag att ni kan se potentialen i mig att vara en värdefull del av gemenskapen igen. Snälla, ge mig en möjlighet att visa att jag kan göra rätt för mig och att jag har lärt mig av mina tidigare misstag. Jag är fast besluten att göra allt som krävs för att bevisa att jag har förändrats och att jag kan följa reglerna framöver.

När jag ser tillbaka på mina tidigare handlingar, inser jag att jag har missat många chanser att rätta till mitt beteende. Varje gång jag blev bannad borde ha varit en påminnelse om att jag behövde förändras, men tyvärr insåg jag inte allvaret i situationen då. Nu inser jag hur viktigt det är att vara en ansvarsfull och respektfull medlem av gemenskapen. Jag har insett att reglerna inte är där för att begränsa oss, utan för att skydda oss och skapa en miljö där alla kan trivas och ha roligt.

Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag har förändrats. Jag har lärt mig av mina misstag och är fast besluten att inte upprepa dem. Jag är redo att göra allt som krävs för att rätta till det som gått fel och för att återigen bli en del av denna fantastiska gemenskap. Snälla, ge mig en möjlighet att bevisa att jag kan göra rätt för mig och att jag har lärt mig av mina tidigare misstag. Jag är fast besluten att göra allt som krävs för att bevisa att jag har förändrats och att jag kan följa reglerna framöver.

För att undvika att bli bannad borde jag ha agerat annorlunda på flera sätt. För det första skulle jag aldrig ha gått med i ett gäng som hade en kultur av regelbrott. Det var ett stort misstag att omge mig med människor som inte respekterade reglerna och som uppmuntrade till dåligt beteende. Att välja mina vänner och allianser mer noggrant hade hjälpt mig att hålla mig borta från sådana problem. Att vara i en miljö där negativt beteende var normen gjorde det svårare för mig att fatta kloka beslut. Om jag hade valt att umgås med personer som värdesatte rättvisa och respekt, hade jag kunnat undvika mycket av det dåliga inflytande jag utsattes för.

Jag borde också ha insett vikten av att rapportera bossens hot och oetiska beteende till staffen istället för att ge efter för hans krav. Det var ett stort misstag att låta mig skrämmas och manipuleras av honom. Att söka hjälp och stöd från dem som ansvarar för att upprätthålla reglerna hade kunnat skydda mig från att behöva delta i olagligheter. Om jag hade vågat stå upp mot honom och lita på att staffen skulle agera rättvist och skydda mig, kunde jag ha undvikit att bli indragen i ännu mer problem. Staffens roll är att säkerställa att alla följer reglerna och att skapa en trygg miljö för alla deltagare, och jag borde ha använt den resursen.

Dessutom, om jag hade stått emot pressen och valt att följa reglerna, även när det var svårt, hade jag kunnat undvika hela situationen och de efterföljande konsekvenserna. Det krävs mod och styrka att stå emot negativt grupptryck, men det är nödvändigt för att göra det rätta. Om jag hade haft modet att stå upp för vad som är rätt, trots de hot och påtryckningar jag stod inför, skulle jag ha kunnat förhindra att situationen eskalerade. Att följa reglerna är alltid det bästa valet, även när det innebär att man måste stå ensam eller riskera att förlora något i stunden.

För att undvika att bli bannad borde jag ha agerat annorlunda på flera sätt. För det första skulle jag aldrig ha gått med i ett gäng som hade en kultur av regelbrott. Det var ett stort misstag att omge mig med människor som inte respekterade reglerna och som uppmuntrade till dåligt beteende. Att välja mina vänner och allianser mer noggrant hade hjälpt mig att hålla mig borta från sådana problem. Att vara i en miljö där negativt beteende var normen gjorde det svårare för mig att fatta kloka beslut. Om jag hade valt att umgås med personer som värdesatte rättvisa och respekt, hade jag kunnat undvika mycket av det dåliga inflytande jag utsattes för.

Jag borde också ha insett vikten av att rapportera bossens hot och oetiska beteende till staffen istället för att ge efter för hans krav. Det var ett stort misstag att låta mig skrämmas och manipuleras av honom. Att söka hjälp och stöd från dem som ansvarar för att upprätthålla reglerna hade kunnat skydda mig från att behöva delta i olagligheter. Om jag hade vågat stå upp mot honom och lita på att staffen skulle agera rättvist och skydda mig, kunde jag ha undvikit att bli indragen i ännu mer problem. Staffens roll är att säkerställa att alla följer reglerna och att skapa en trygg miljö för alla deltagare, och jag borde ha använt den resursen.

Dessutom, om jag hade stått emot pressen och valt att följa reglerna, även när det var svårt, hade jag kunnat undvika hela situationen och de efterföljande konsekvenserna. Det krävs mod och styrka att stå emot negativt grupptryck, men det är nödvändigt för att göra det rätta. Om jag hade haft modet att stå upp för vad som är rätt, trots de hot och påtryckningar jag stod inför, skulle jag ha kunnat förhindra att situationen eskalerade. Att följa reglerna är alltid det bästa valet, även när det innebär att man måste stå ensam eller riskera att förlora något i stunden.

Det har blivit tydligt för mig hur mycket jag värderar den positiva atmosfären och de roliga stunderna som RP erbjöd. Att ha förlorat det har varit en smärtsam men nödvändig lärdom. Nu när jag har haft tid att reflektera och växa, känner jag mig redo att återvända och visa att jag verkligen har förändrats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att undvika att bli bannad borde jag ha agerat annorlunda på flera sätt. För det första skulle jag aldrig ha gått med i ett gäng som hade en kultur av regelbrott. Det var ett stort misstag att omge mig med människor som inte respekterade reglerna och som uppmuntrade till dåligt beteende. Att välja mina vänner och allianser mer noggrant hade hjälpt mig att hålla mig borta från sådana problem. Att vara i en miljö där negativt beteende var normen gjorde det svårare för mig att fatta kloka beslut. Om jag hade valt att umgås med personer som värdesatte rättvisa och respekt, hade jag kunnat undvika mycket av det dåliga inflytande jag utsattes för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av mina misstag och har fått ta de fulla konsekvenserna av mina handlingar. Varje dag sedan jag blev bannad har jag reflekterat över vad som gick fel och hur jag kunde ha agerat annorlunda. Jag ångrar djupt allt som hänt och inser nu hur mycket mitt beteende har påverkat både mig själv och gemenskapen. Förlusten av den positiva atmosfären och de roliga stunderna med RP har varit en hård läxa, men en nödvändig sådan.

Jag känner starkt att jag vill komma tillbaka och göra saker rätt den här gången. Erfarenheten har gett mig ett nytt perspektiv på hur viktigt det är att följa reglerna och att vara en ansvarsfull medlem av gemenskapen. Jag inser nu att mina tidigare handlingar inte bara skadade mig själv, utan också de andra deltagarna som förtjänar en trygg och respektfull miljö att spela i.

Jag har verkligen fått inse vikten av att noggrant tänka igenom mina handlingar och att alltid stå upp för vad som är rätt, även när det är svårt. Att vara en del av denna gemenskap är något som betyder oerhört mycket för mig, och jag är redo att göra allt som krävs för att återfå ert förtroende. Min tid borta från gemenskapen har gett mig tid att reflektera och växa, och jag är nu mer än någonsin redo att följa reglerna och bidra positivt.

Jag hoppas innerligt att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag har förändrats. Jag är fast besluten att göra rätt för mig och att vara en pålitlig och engagerad medlem av RP. Min tidigare erfarenhet har lärt mig hur viktigt det är att upprätthålla en positiv och respektfull atmosfär för alla deltagare. Att bidra till en sådan miljö är något jag nu ser som en personlig prioritet.

Förlusten av den gemenskap och de positiva upplevelser jag hade inom RP har varit en svår men lärorik erfarenhet. Jag förstår nu att mina handlingar har konsekvenser som sträcker sig bortom mig själv, och att jag har ett ansvar att agera på ett sätt som främjar en god gemenskap. Jag är villig att anstränga mig till det yttersta för att återigen bli en värdefull del av denna fantastiska gemenskap.

Jag ber er att ge mig en möjlighet att bevisa att jag kan göra rätt för mig och att jag har lärt mig av mina tidigare misstag. Med den insikt jag har fått och den beslutsamhet jag nu har, är jag övertygad om att jag kan bidra positivt och vara en tillgång för gemenskapen. Jag ser fram emot att återfå ert förtroende och att kunna delta i RP på ett respektfullt och engagerat sätt. Snälla, ge mig en chans att visa att jag verkligen har förändrats och att jag kan vara den ansvariga medlem ni förtjänar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Har verkligen lärt mig av mitt misstag och ber till gudarna att jag kan få en chans till!

Har verkligen lärt mig av mitt misstag och ber till gudarna att jag kan få en chans till!
Du satte seriöst och ljög oss alla i ansiktet även när du åkte på bannen så nekade du till allting, ifall du hade valt att samarbeta med oss så skulle det vart annorlunda

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka