Ej Antagen Dateddeee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalmasen.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore Lilja

Vad heter du på discord? dateddeee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För det första så ansöker jag till MA för att jag vill bli staff, men jag vill börja med något lite enklare så som att vara MA, sen så anser jag mig som en super bra person som kan hålla i intervjuer och sedan granska ansökningar, då jag är rekryterare på polisen. Så jag vet vad jag håller på med. Sen också är för att ni söker just nu MA.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo, jag anser mig som en väldigt bra person för själva teamet då jag vet alla regler och sen vet jag liksom vad som är rätt och vad som är fel när det kommer till MA. Som sagt jag är ju rekryterare på polisen så jag vet ju hur det är att ta intervjuer och sen så hur man ska bemöta alla personer och så vidare. Jag är också en person som kan neka folk utan att liksom få dåligt samvete som vissa andra kan få, men det är inga konstigheter för mig. Och då när jag nekar dem förklarar jag ju såklart varför jag väljer att göra det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemötas på ett professionellt sätt, såsom bra ton, inte svära, inte höja rösten och inte anklaga dem när dem har fel, genom att göra så kan det leda till att det både går fortare och sen så kan den som blir intervjuad få en tillit till mig som MA. Vilket jag tycker är väldigt viktigt, för alla. Sen så är jag väldigt snäll, spelar ingen roll hur dem är, jag kommer alltid med en bra ton tbx.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ju inte liksom ge Medlemskap till vem som helst, utan jag kommer ju gå efter Unives krav för att hen ska få sitt medlemskap. Vilket menas att om hen uppnår kraven, kommer det resultera till att man får medlemskap på Unive. Medans om en person inte uppnår kraven så ska personen såklart inte ha medlemskap på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En Medlem på Unive ska absolut inte lalla eller bryta mot regler, då vi kommer gå igenom dem på intervjun för att få medlemskap, så om de kan alla regler och ansökningen var inte lallig, så kan man nog ge personen en chans.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ansvar för mina som jag tagit i intervju, tillexempel om jag gör fel så ska jag ju absolut erkänna det osv. Sen så är det ju bara vi MA som har hand om ansökningarna inom medlems ansökningarna, vilket i sig självt ger mig en stort ansvar, att jag ska ta några ansökningar per dag tillexempel, så jag inte bara sitter där och inte gör något alls.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv, mellan 16:00 -20:00 på vardagar, medans på helger då kan det variera helt, men mellan 11:00 -23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka