Ej Antagen Dateddeee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalmasen.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? dateddeee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till med ansökningar och så, eftersom det kan ju ta lite tid och vänta på en intervju och sen få sin ansökan granskad, vilket inte skulle skada om en till hjälpte till för att folk ska få sånt fortare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid vilja hjälpa folk, dessutom en extra person som kan hjälpa skulle bara blivit bättre. För att folk inte ska tagga MA hela tiden i chatten och så.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta alla på ett proffsigt sätt, alltså med en bra ton, och inte skrika eller vara sur utan vara snäll. Du ska heller inte liksom förändra din ton om någon kommer in i intervjun och bara lallar, då ska du mer vända dig mot kanske en staff eller något.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som MA vill jag göra det tydligt vad ett medlemskap innebär och hur det kan vara givande för våra medlemmar. Jag vill skapa en känsla av samhörighet där alla känner sig välkomna och uppskattade. Mitt mål är att göra medlemskapet enkelt och värdefullt så att medlemmar tydligt ser vad de får ut av sitt engagemang och hur de kan bidra till vår gemenskap.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska inte lalla FRPa och bryta mot reglerna. Ska kunna alla grundregler t.ex FRP, RDM, VDM, C-Logg, Metagaming och Powergaming. De sak också ha en hög RP nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att om någon undrar något om ansökan eller något problem med sin ansökan, då ska jag kunna stå där och förklara. Också om de har blivit någon miss så som jag har gjort ska jag också ta ansvar för det.

Hur ser din aktivitetet ut? 5-7 timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka