Accepterad DaT0skillz | Ansökan till servervakt [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Användarnamn: DaT0skillz

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Dat0skillz#1051

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Oftast när jag kommer hem från skolan så går jag in och spelar på multistaden.
Brukar va 2 timmar minst om dagen kan jag säga väl brukar va aktiv och köra mycket.
På helgerna brukar jag köra minst 3 timmar om dagen jag brukar va aktiv och kollar ofta i forumet osv.
Jag slutar skolan varje dag typ 15.40 utom onsdag då slutar jag 14.10.

Varför ska just du bli servervakt? Kommer bidra till en bra rp och kommer kicka folk som copbaitar,vdm.rdm och powergamar osv. För att alla admins har ej tid och kicka folk som copbaitar 24/7 och det är väldigt jobbigt som en polis.
Varför ska jag just bli? Jo för att finns folk som bara lallar och då tycker jag dom förtjänar en varning istället för en ban.
Jag tycker att vi behöver mer servervakter som är bra och jag kommer bli en bra servervakt och kommer bidra till bättre rp.

Varför vill du bli servervakt? Finns många nya personer som joinar och gör fel då kan jag ge kick till dom som en varning så dom tänker efter och läser igenom regler osv.
Finns folk som rdm,vdm och powergamar då kan jag ge en varning som en kick för alla admins har inte tid att banna folk.
Jag vill bidra som en bra servervakt som inte lallar på staff äranden och inte gör dumma saker själv.
Jag vill också ge folk en chans dom som är nya då kommer jag säga till dom läsa regler för finns många nya som inte vet vad vdm,rdm och powergaming betyder.

Är du whitelistad på serven? Såklart <3

Har du varit bannad på serven förut? Ja och har lärt mig även den bästa kan göra fel och det är inte heller jätte farliga bans heller. Men fel av mig är ett fel fortfarande

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för finns ingen som är rolig och aktiv spelare som multistaden

Tillbaka