Inaktuell darree | Julkalender Ansökan | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darree

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
5
Vad heter du på Discord? darree3

Ditt Hex:ID 11000014099320c

Vad vill du göra inom Julkalendern? Skriva manus, Biroll

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Jag är mycket kreativ inom att skriva manus osv. Jag har hög rp nivå och kan rpa som vad som helst älskar att vara med och påverka val och gillar att arbeta med omgivning (rpa) Tycker det är riktigt kul att skapa nya karaktärer och rpa som olika personligheter och gilla även att vara komisk och seriös på samma sätt, finns olika taktiker att utföra att vara komisk och att vara seriös därför söker jag efter en biroll. Älskar unive vart en part av det sen 2021 i juni men konton o konton blir hackade och vad ska man göra. aja bortsätt från det vill jag vara med och påverka hur denna kalender blir och är beredd att göra vad som krävs för att vara med

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Nää men asså har 1 och man kan ju såklart ändra på de förslag om det ska vara en rolig kalender så att någon hackar sig in på tomtens dator och fifflar med vart alla paket ska till och det blir en stor och dramatiskt oro för att denna infon blir läckt till invånarna och tomten väljer ut några invånare (dem som e vidare) och att han ska få tag på denna skurken osv. Tror det skulle vara spännande kanske lät lite barnsligt men man kan göra om det lite så det blir bättre fan vet jag men jag e beredd att göra vad som krävs. Vet inte i alla fall men tack för mig.

MvH Darre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka