Inaktuell darree | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darree

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dario

Vad heter du på discord? darree3

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014099320c

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 15:30- 23:00 på vardagar 10:00-03:00 helger spelar ingen roll om de är lov eller vad som

Hur länge har du varit medlem på Unive? vart de sen 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kommer nere

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV uppgift är att underlätta för staffs och mods och hålla ording i staden osv.. och ta bort lallare som förstör och gör så att alla senarion inte blir roliga, Tillexempel att en servervakt bannar en lallare och underlättar för staffs och modsen. Som servervakt är det även viktigt att du tar ansvar och håller bra rp nivå. En anledning att kicka eller banna någon kan tex vara att man ska läsa reglrna nogare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en server vakt för att jag vill att servern ska få mycket högre rp och att man ska tycka att unive är den roligaste svenska rp servern och att folk ska få roligare senarion. Jag är väldigt aktiv på servern och vill väldigt väll och att denna server ska få ett riktigt bra ryckte om sig.Jag vill att alla som kommer hit till unive ska inte känna att det är en lall server medans en bra rp server där alla kan ha så hög RP Miljö och nivå som det bara går. JAg kan alla commands med.
/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms/krafter att villa senarion eller få fördelar tex
Att du inte vill bli lootad så du revvar dig själv eller,
Att du inte vill bli 12 timmad så du revvar dig själv
Sånt kan leda till indragen SV direkt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter denna som Inaktuell då du blivit Helper!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka