Inaktuell darree | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darree

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dario

Ditt discordnamn: darree3

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Tja vet att det blev lite dumt när jag var staff sist att jag inte kunde vara online så mycket för det var då min mormor fick skelett cancer men jag är tillbaka nu o ska verkligen visa dig att jag är den mest aktiva.

Det som får mig att ansöka om staff är att jag vill ta mer ansvar och kunna hjälpa folk som behöver hjälp och jag har mycket kunskap för jag har varit staff innan. Kommer läsa varje dag på forumet som jag gjorde innan. Sen vill jag kunna hjälpa till in game och i support. Ni skulle bara bli nöjda och jag har jätte bra bemötade mot folk och jag inte blyg om att fråga om hjälp till 100 %. Jag skulle kunna bidra med att kunna hjälpa så många som möjligt .Så Jag tror att jag hade passat bra i staff teamet igen.Jag tycker ni borde välja mig för att jag är aktiv varje dag och jag gillar att hjälpa folk i forumet. Jag kommer inte ge medlemskap till mina vänner bara för att jag känner dem utan dem ska kunna Unives regler och Discord reglerna efter som att det är korruption. Och jag kommer vara aktiv varje dag från 12 till 22 på kvällen jag kommer också läsa några medlems ansökningar i skolan för unives bästa jag siktar mot att läsa minst 70 till 80 ansökningar om dan. Jag tycker man ska behandla folk på ett snällt som guldregeln (som man själv vill bli bemött ska man bemöta andra) Kortfattat ha respekt mot alla och inte vara dryg för då kanske dem tror dåligt om severn. Jag är också bra med människor och har bra bemötade och bra ton mot alla jag. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att det är lall och problem och efter som att jag varit staff innan ser jag detta som en ny utmaning att hoppa upp på tjuren och ta tag i hornen. Även det jag inte tycker fungerar är röstreglen, den följs absolut inte bland de yngre. Det är så viktigt att följa regeln för det ger en jätteskön känsla i sitt rollspelande. För att folk ska kunna följa den regeln kommer jag skicka ut och påminna personer om de har frågor angående en voice changer och deras "funktion" så finns jag tillgänglig i rådgivning. Detta är det största problemet som jag tycker finns just nu. Och vad jag tycker inte fungerar är dessa 100 k or die spelarna med orealistiska klädstilar som inte utgår från sunt förnuft och som bara bidrar med skjutandes inom rpn vilket jag verkligen står emot och inte tycker de är okej. Dom håller verkligen inte standardsen på unive så därför ska dom komma till vår nivå annars så ska dom inte befinna sig på unive helt enkelt. För detta är inget unive står bakom

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sammarbeta tillsammans och inte ta i grejer ensam efter som att det är bra att höra och lära sig av andras opinion. Hjälpa vara dra och ta vara på varandra för plötsligt så händer det att man gör något fel och man kan alltid rätta till sina fel och det är aldrig fel att göra fel .För att jag ska kunna se nuvarande problemet som staff så behövs det mycket speccande och det kommer jag göra. Jag kommer då kolla hur de utför scenariot och kolla så det blir också roligt att rpa det scenariot med motparten. Om jag hade haft lite önskemål om lite saker så de hade kunnat utveckla scenariot så hade jag gjort /samtal med de och prata då lite om hur de tyckte scenariot var och vad jag tycker de ska utveckla till nästa gång.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt med sin staff roll innebär att du uppträder på ett sätt som är lämpligt och respektfullt gentemot dina andra helpers och arbetsuppgifter. Det inkluderar att vara pålitlig, ansvarstagande, kommunikativ och att utföra dina uppgifter på ett kompetent sätt. Att visa respekt och lyssna på andra är också viktiga aspekter tycker jag. För mig är det viktigt att följa etiska riktlinjer och vara respektfull i min kommunikation. Jag strävar efter att vara till hjälp och att folk inte ska hata/ogilla mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Fixa ett schema. Till exempel: 15:00 - 19:00 Staff Arbete. 19:00 - 22:00 RP. 22:00 - 23:30 Privat liv. Jag kommer till 100% rpa mindre om jag blir staff igen och även matcha upp det och rapportera om det behövs.
Min primära uppgift är att vara till hjälp och svara på frågor när man behöver det i pm. Min roll är att följa de instruktioner jag får och hjälpa till samt anpassa mig till den situation som sägs

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2,5 år om inte mer men mitt konto blev hackat så har ett nytt men det är nog början av juli 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp vart staff innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Naj kan arbeta med allt så länge jag får en liten kurs innan för man hjälps ju åt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka