Ej Antagen darree | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darree

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dario

Vad heter du på discord? darree3

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jadu jag älskar när det är ordning och reda o ser att det är mycket Staff ansökningar och massa andra ansökningar som inte är aktiva och folk !bumpar inte och dem vill jag få bort direkt. Jag ser att det ligger massor med trådar i fel kategorier här på forumet. Jag har tiden och viljan att hjälpa till, jag vet hur jag flyttar och arkiverar trådar. Jag vill gärna hjälpa till på Unives Forum. Forum Mod är en roll som passar mig bra, den tar inte för mycket tid och jag är inne på forumet väldigt ofta, det kommer bli oftare som forum mod. Det händer ju såklart staffs ibland glömmer arkivera en tråd eller lägger den i fel kategori, det är därför jag vil bli forum mod, hjälpa till med det jag kan helt enkelt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jag ser det som ett stort problem att ibland så ser man trådar som inte ska vara på ställen som Tex, banöverklagan ligger vid SV ansökningarna så kan det bli så att en staff nekar eller godkänner den när det inte är personens uppgift, Helt enkelt är jag en person som troggas av små fel.

Får en ansökan vara kopierad? Nej den nekas o man skriver altid under på en plagierad ansökan såhär ”plagiat.” Jag föredrar att berätta varför jag gör saker och ting så dem vet vad att förbättra.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Naj allt ser någolunda bra ut dock måste man måste ju såklart alltid kolla innan man skickar iväg en tråd så man inte lägger den i fel kategori för just nu så är det mycket trådar som ligger i fel kategori, det är såklart därför forum mod finns men för det ska ju staffs inte bara skita i vart de lägger en ansökan.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Inga onödiga ansökningar
Kolla igenom allt med den andra forum moden
Sätta på Inaktuellt på den ansökningar som inte är aktiva
Beta av hela forumet med den andra forums moden
Göra så allt ser prydligt ut och inga andra problem så det blir mindre arbete för oss dem andra dagarna tills vi måste göra om allt igen.

Hur ser din aktivitetet ut? Skolveckor: Måndag 15:00 till 23:00 Tisdag 15:30 till 22:30 Onsdag 15:00 till 22:00 Torsdag 15:30 till 23:00 Fredag 14:30 till 01:30 Helger: Lördag: 10:00 till 01:00 Söndag 11:30 till 00:00

Lov: 11:50 - 03:00 varierar när jag vaknar med runt 12 tiden

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Naj bara att jag hoppas att jag blir forum mod för jag finns som resursen o jag kan hantera det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka