Accepterad Darrahhsn | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacoiski

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Konne____

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jerka Rullstol och bor i denna staden tillsammans med Robert rullstol. Deras uppväxt var väldigt tuffa, en familj som brast i tonåren och en singel Mamma som behövde uppfostra 2 st rullstols burna söner, en väldigt tuff uppväxt med lite inkomst och en jobbig skolgång, där jag blev mobbad för jag var rullstolsburen. Vi är nu inte rullstolsburna men har ett specielt prat när man pratar med folk, en speciell röst som är väldigt ovanlig till resten av staden. Min mamma dog när jag precis hade fyllt 20 av ALS, en sjukdom som är obotlig.

Nu bor jag och Robert i en 2a i staden och mår väldigt bra, vi har mat på bordet och vi har pengar så det räcker. Jag har dock astma så jag brukar få attacker när jag jobbar. Mitt mål med mig själv är att någon gång jobba som sjukvårdare eller hos polismyndigheten och hjälpa Ted kvist att bekämpa brottsligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med på serverns rp är att jag rpar på en hög och seriös nivå, min karaktär står ut till mängden med en väldigt speciell röst som jag inte hör många prata med, mer kan ni få höra i intervjun om jag tar mig vidare. Jag kan bidra med en utvecklad rp och gör långvariga och bra scenarion på servern. Jag bidrar med social rp och jag gör ofta en rapport om jag ser en spelare göra fel på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte alltid måste låta sig själv vinna ett scenario hela tiden, utan att man ska låta motparten vinna också. Detta kan vara att man blir stannad under ett trafikstopp, att man måste betala böter och då gör man det för att motparten ska få det roligt. Det kan vara samma att man sa fearrp om någon står och riktar vapen mot sig för att motparten ska kunna göra en kidnappning på sig själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till unive genom streamers och kompisar som spelar här

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka