Darius | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darius

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
3
Användarnamn: Darius

Hur gammal är du? 15

Vad heter du? Julian

Vad heter du på discord? Darius#3183

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Eftersom corona nu uppstått så har jag extremt mycket tid vilket gör att jag kan spela iprincip när som helst kortfattat så har jag inget liv just nu och behöver något att göra som i detta fall är roligt och hjälpsamt. Jag gillar också denna servern väldigt mycket vilket gör att jag kommer kunna spela runt 7-12 timmar varje dag alltså typ från morgon till kväll

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade fortsatt med att rpa som vanligt som vem som helst, men med tillägg att hjälpa andra att få en så bra tid som möjligt på servern. Jag hade hjälpt folk med alla möjliga problem som de kan råka ut för på servern och på discord. Jag hade även åkt runt och kollat så allt går bra och så ingen råkar ut för alldeles för mycket problem med tex folk som är inne för att förstöra på servern. Jag hade varit snäll mot de nya för att försöka hjälpa de komma igång bra på servern så de kan ha roligt och fortsätta rpa! Jag skulle helt undvika att bryta mot server eller grundregler för att inte förstöra för andra, servern eller mig själv. Hade även hjälpt folk med deras problem genom att ta rätt beslut när en argumenterande konversation upptas för att göra det som är rätt och rättvist för alla inblandade! Hade haft bra koll på discord för att få folk att undvika att bryta mot reglerna som att tex bete sig rasistiskt. Jag är för tillfället servervakt vilket gör att jag har bra koll på reglerna och vem man ska kicka i vilket tilfälle. Jag hade också velat ta muntliga intervjuer med folk för att antingen neka eller godkänna de för att bli whitelistade.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja i ett flertal serverar men däremot inte så många fivem, men i slutändan så är reglerna och vad som är rätt och fel ungefär samma på de flesta servrarna då det är rimligt att man tex inte ska vara rasistisk mot någon annan och att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött för exempel. Det har därför funkat väldigt bra eftersom de flesta stora servrarna är bra organiserade! Eftersom jag varit staff på¨andra spel som använder discord så vet jag där och här som servervakt i fivem att man ska avvakta och kanske ge en varning då vissa spelare är nya och inte kan allt. Då kan man ta in de i discord och säga till vad personen gjorde för fel, men att den kanske borde läsa reglerna lite mer innan han hoppar på servern och börjar spela igen så att han inte förstör för sig själv, men även för andra

Har du några tidigare erfarenheter? Yes har ganska mycket erfarenheter då jag upplevt mycket! Man ska tex alltid ha en anledning till att ressa,banna,kicka eller tpa någon. Man måste även göra det som är rätt och man ska ha koll på alla summerade regler på hela servern. Innan man blir ressad ska man ha en anledning till varför man borde bli ressad och bevis på om någon ska bli bannad eller kickad utan detta kan man inte göra något åt det utan då går man utifrån reglerna! Jag kanske inte har över 1000 timmar på fivem men har det på andra plattformer så jag har väldigt bra kolla på hur man ska hantera det mesta beroende på vilken situation det är

Vad kan du om skripts? Jag kan inte jätte mycket om skripts men är ganska bra på att designa. Jag är för den delen väldigt bra på datorer vilket gör att jag lätt skulle kunna lära mig mer om det!

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa folk ha en bra exprience på server genom att hjälpa folk som har problem samt annan staff som har viktigare saker att göra. Jag vill göra servern till ett ännu bättre ställe än var det redan är genom hjälpsamhet. Jag är bra på att vara trevlig, social och vissa respekt vilket gör att jag tror folk skulle uppskatta min support på servern som staff. Kortfattat vill jag bemöta alla med respekt och trevlighet på både servern och på discord för att ge de en bra upplevelse och ge de support på servern samt discord. Just nu är jag servervakt och jag tycker jag sköter det såpas bra att jag känner att jag skulle kunna ta en liten större roll i servern för att kunna hjälpa till ännu mera för att förenkla det för alla på servern. Mer staffs=mindre jobb för andra staff och flera problem blir lösta som spammas i report eller i discord.

Det var allt för mig om du undrar något mer eller vill att jag ska utveckla du får du gärna kontakta mig
Mvh Julian(Darius)

Senast ändrad:
Väldigt väldigt bra ansökan från din sida, syns från varje vinkel att du verkligen försöker att få staff, lycka till!

MVH KEVZOR

Låser upp, enligt ansökningssystem låses inte ansökan förens besked har getts och besked ges när bedömningen är fullständig vilket är efter muntliga intervjun om den tilldelas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka