Accepterad Darek | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darek

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/languagepreferences

Ditt Hex-ID: 11000014c7c1b06

Vad är din discord tagg? .Darek.

Vem var det som bannade dig? 520master

Bild på banmeddelande: изображение_2023-09-02_224554656.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pågrund av att jag tjuvkopplade en tjänste bil och körde runt med den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag som var ganska efter blive vid den stunden så såg jag en öppen tjänste bil och fick tanken att sno den utan att tänka på konsekveneserena till det. jag tjuvkopplade den och körde runt med den som om jag själv var polis men då visste inte jag riktigt att det var en regel/lag att man inte fick sno billar eller särskilt inte tjänstebilar. men tillbaka till vad som hände efter att jag hade körde runt med bilen hömtade jag upp en pollare och lät han köra polis bilen. direkt efter så blir vi stoppade av polisen och blir aresterade kan man säga. sen fick den polisen nog och drog därifrån och då lämnade jag och tänkte spela igen på morgonen men det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var defenetivt inte en felaktig bann då jag inte visste att det var en regel/lag att inte sno bilar eller tjänste bilar då. i min hjärna tänkte jag ( men man kan väl sno en polis bil i irl ) men det var ju inte så logiskt tänkande av mig. jag har defenetivt lärt mig av mitt mistag nu och ska förbättra mig själv. jag vill också påmina att jag är ny osv blev medlem igår

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad förut somsagt jag är inte en sån som vill bryta reglerna jag vill RPA ordentligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade defenetivt kunnat läsa reglerna mycket noggranare och att jag skulle ha tänkt efter på vad jag gör innan jag snodde den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har nu tagit tiden och läst reglerna i minst två timmar för som sagt jag vill inte att något sånt här ska hända igen. jag ska aldrig sno en bil eller särskilt en polis bil vid det här fallet så jag ber hemskt mycket om ursäkt för mina handligar. och jag har nu lärt mig de flästa reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag har nu tagit tiden och läst reglerna i minst två timmar för som sagt jag vill inte att något sånt här ska hända igen. jag ska aldrig sno en bil eller särskilt en polis bil vid det här fallet. så jag ber hemskt mycket om ursäkt för mina handligar. och jag har nu lärt mig de flästa reglerna jag kommer respekterar det val ni gör och jag får accepeterar straffet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka