Nekad Dar1n | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680

Ditt Hex-ID: 1100001462657c0

Vad är din discord tagg? capone132

Vem var det som bannade dig? hannes_488

Bild på banmeddelande: sdssssssssssssssssssssssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen ville banna mig för att jag bärde en kropp när jag va död detta är ju ett stort problem och ett regelbrott som jo inte ska upprepas igen detta är regelbrott som jag gjorde fel och jag kommer absolut inte göra om detta var ett fel somsagt kommer detta inte upprepas och jag ber så hems mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död sen så bärde jag min vän jag insåg sen när jag blev bannad att detta är ett stort regelbrott som man inte ska göra jag har lärt mig från mitt misstagt och jag kommer inte göra om de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte ett regelbrott då jag gjorde fel och detta ska inte upprepas somsagt jag ber så hemskt mycket om ursäkt jag insedde också att detta inte var bra och jag har lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har glömt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo att tänka efter lite och inte bära min kompis men jag var lisksom stressad visste inte vad jag skulle göra så jag gjorde ett regelbrott som inte ska hända igen. Det jag skulle göra är att inte bära min kompis och tänka efter lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Absolut att inte bära folk när jag är död och att tänka efter när jag gör saker som dethär då det kan få mig i problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Glasklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka