Nekad Daplize | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daplize

Aktiv Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145359581/

Ditt Hex-ID: 110000146a318dd

Vad är din discord tagg? Daplize

Vem var det som bannade dig? Berdan1213

Bild på banmeddelande: ban bevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ser själv nu efter att det ser konstigt ut det jag gör och jag förstår det och jag förstår lite vrf berdan valde att banna mig men ifrån min syn på det hela så är det inte med fullaste mening att fear rpa men ser nu efter när jag kollar klipps att jag rör mig iväg och att jag inte borde ha gjort det och jag förstår att jag gjorde fel och kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sköt emot en gsf bil och då blir jag ner skjuten bakifrån och faller till marken oh då kollar jag åt andra hållet än vad dem som sköt mig är så uppfattar inte att dem är nära och vill kidnappa mig så ställer mig upp och hoppar in i bilen och blir dödad istället för att ta upp händerna direkt som jag borde ha gjort och fattar vad jag gjorde för fel och hart lärt mig och kommer inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag bröt på viss sätt på reglerna men enlig min syn på det hela så är det inte med avsigt att fear rpade men förstår frf ifrån staffsen pov vrf dem valde att banna mig och tar bannen men vill säga att jag har lärt mig och kommer inte göra om något sånt liknande i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har grön nivå i banns men har fått mycket banns tidigare men inte på länge alltså det var typ 4-5 månader sedan jag fick en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, istället för att hoppa in i bilen skulle jag tagit upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (De är bara 1 dag kvar har verkligen tagit lärdom och skulle uppskatta verkligen en unban)

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka