Accepterad Danyel Haglund | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismael

Vad är ditt discord namn? isse_isse

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Danyel Haglund 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, rolig, anpassbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Danyel Haglund var född den fjärde januari 2000. Han växcte upp med 5 syskon där 2 var tjejer och tre var bröder och Danyel var den yngsta mellan alla. Han bodde i en förort i stockhol där hans föräldrar hade det svårt att kunna betala räntan till huset. Hans storebror Johan Haglund blev skjuten när två ungdomar försökte råna han. Men när rånet gick snett så hände det att han blev skjuten. Danyel levde hela sitt liv med hat för just dom två grabbarna. Danyel valde att gå med i ett rival gäng när han blev 20.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag brukade spela på massor av andra servrar förre men jag har slutat spela på dom och om jag ser nån som bryter mot reglerna så rapporterar jag dom

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska vinna i ett scenario och att poängen att spela är för båda att ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, att man t.ex slår ner någon utan en anledning. copbait, när man försöker få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej @Danyel Haglund

Jag vill att du skriver om denna frågan: Vad kan du bidra med till serverns RP

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

jag kan bidra med en hög rp nivå som kan genomföra rba rp scenarion som är långdragna och är roliga för båda motpartnerna och mig. PS jag kunde inte se din kommentar igår det är därför jag svarar sent

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka