Nekad Danyel Haglund | Ban Överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213014243/

Ditt Hex-ID: steam: 11000014aab6ce3

Vad är din discord tagg? isse_isse

Vem var det som bannade dig? Oskar

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-03 194959.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bröt mot 2 regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän elliot (tottidinlokalaalban) blev lurade till en mack av vår vän där han hade en grabb som skulle skjuta på oss. Då så körde jag och elliot fram och tillbaka för att lura ut han. Efter han inte gick ut så hoppade elliot ut ur bilen så jag kunde köra fram och tillbaka tills dom kom ut. När dom kom ut så hade elliot smygit fram på kuen och sköt dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel eftersom jag bröt mot 2 krim regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har visst blivit bannad 2 gånger tidigare enligt ban skärmen på fivem. Personligen så visste jag inte ens att dom fanns. Så det enda jag kan tänka på är att dom kom när jag var inaktiv. Men jag har lärt mig nu från denna ban att man måste hålla sig inom gängområden för att loota och dumpa kroppen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt reglerna så måste man köra där ifrån eftersom man ska vara snabb ifrån scenen. Egentligen borde jag och elliot sprungit tillbaka till bilen och kört iväg. Men jag tänkte att om det var i verkligheten så hade jag sprungit till kroppen och tagit saker eftersom min karaktär har handskar på in game.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag hart lärt mig att tänka på att man ska vara snabb i alla scenarion som är utanför gängområden. Om jag har tänk skjuta nån utanför gängområde så kommer jag lämna kroppen ifred och inte loota eller nåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka