Nekad Dantelatte | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dantelatte

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? datte2000

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dante Gonsalez 18år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tuff, cool, självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: vill börja som polis, bakgrund : rymt från polis/ sämre människa DÅ

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till serverns rp genom att vara min karaktär och tänka realistiskt. Följer regler på servern och bidrar till en seriös och rolig miljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska fokusera på att man själv ska vinna utan att scenariot ska bli8 bra och trovärdig. Så att alla kan ha roligt och vara inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot VDM regeln men lärde mig att man ska hålla sig till trafiken för man kan skada sig själv och andra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM det är att man inte får använda sin bil som vapen. man ska visa ansvar för serverns community och rapportera andra straff som man ser hända eeller hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle vilja skriva med någon ist för att prata kan kännas obekvämt/stress med att svara på frågorna

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Jag vill bli polis i framtiden eftersom jag vill hjälpa människor och bidra till säkerhet och ordning i staden. Tidigare har jag själv gjort några misstag och varit inblandad i mindre brott, vilket har gett mig en bättre förståelse för både lagen/reglerna och konsekvenserna av att bryta dem.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Jag vill bli polis i framtiden eftersom jag vill hjälpa människor och bidra till säkerhet och ordning i staden. Tidigare har jag själv gjort några misstag och varit inblandad i mindre brott, vilket har gett mig en bättre förståelse för både lagen/reglerna och konsekvenserna av att bryta dem.
Perfekt, gör bara det mister scizzy har skrivit så vi kan forsätta att granska din ansökan.

Eller såg nu att du heter samma som discord samt steam.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka