Accepterad dante_skilss | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante_skilss

Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
2
Ditt discord namn: Dante_skilss

Ditt Hex-ID: steam:1100001631a6bbc

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller om min ban och indragen Krim

Vem/vilka tog beslutet? Hejsan/enzo

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom den kollade på när jag blev kidnappad och så drog det ett par killar och riktade mot mig sen när jag ställde mig upp så riktade jag men inte på dem vilket dem ansåg som fear rp men jag kan svära på allt att oavsett vad så hade jag inte skjutit för tanken va inte ens att rikta eller skjuta. Jag va i så pass underläge att det fanns inget val

Hur är beslutet felaktigt? Asså det e ju både jag och nej från deras perspektiv så tycker dem att jag tänkte skjuta men det va ingen idé när man ligger i det lägget och tänkte inte det men. Men från mitt perspektiv så blev jag skjuten i benet sedan så kommer det fram flera grabbar och riktar sedan så ställer jag mig upp och då riktar i marken av nån konstig anl men det va inte ens meningen och det var där dem tog beslutet. Men jag lovar att det inte var alls meningen att rikta i marken eller huvudtaget men jag tycker också att man inte ska vara så petig t.ex att man ska banna och dra roller för jag rikta i 3sek och att alla senario inte kan bli helt perfekt men tills slut blev att bra dem fick 300k och jag fick lämna den va det inget med det. Hoppas ni fått en annan bild av senario

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nope

Vi kommer att ge tillbaka din kriminell roll men du kommer få ha 2 kriminell varningar. Se till och sköt dig nu!
Din besluts överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka