Inaktuell dante_skilss | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante_skilss

Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Ditt discordnamn: Dante_skilss

Ange ditt födelsedatum 19 November 2008

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag är aktiv samt har mycket bra erfarenheter som kommer kunna underlätta för alla mina staff kollegor. Jag kommer passa perfekt för denna rollen eftersom jag har en riktig bra aktivitet samt så kommer jag underlätta något enormt i t.ex reports och andra saker som support jag kommer fokusera på staff arbetet och skippa rpa andet jag kommer kunna va aktiv från morgonen till kvällen jag. Jag har varit Ma 2 gånger men kommer vilja ta steget upp och ansöka till staff då det är ett lite mer ansvarsfullt område om och krävs mycket mogenhet och trevligahet och att man är hjälpsam som jag är.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? På unive tycker jag att de förekommer för mycket regelbrott som pwg fear rp och massa mer. Jag kommer vara en aktiv staff som specar när jag spelar unive(inget rpade) då jag kommer kunna få bort de flesta regelbrotten med min aktivitet. Jag kommer vara Sten hård och kommer ej tolerera några regelbrott detta kommer göra att jag kommer städa upp staden efter dem lalla spelarna. En annan sak som jag ser sådär på fungerar är reportern ibland kan man vänta 6 min för att få den påbörjad jag kommer ändra på detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att kommunicera och att man kan vara aktiv i sc och att man delar upp säg att vissa sitter i sup några tar reports och några kollar shoting logs och specar dem några på alla platser som marja sjukan m.m. Detta kommer vara en sak jag kan styra upp med min duktiga kominikation och jag kommer vara tillgänglig att hjälpa till när som.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt är att du håller alltid en bra ton i sup även om de andra individ höjer rösten ska du alltid va den bättre person och vara en förebild. Du ska alltid agera proffsigt i reports och även kunna se dig in i båda parterna i ett senario. Vara aktiv och alltid trevlig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte rpa alls men om jag skulle rpa skulle de så fall vara på morgonen tidigt då det är så lite tryck på servern och alltid vara aktiv på kvällen men jag kommer alltid vara aktiv som staff när jag e på min dator jalla fall dem första 3 veckorna då jag måste vissa mina framfötter

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive fram och till men första gången var nog 2022 eller 2023 men sen tog jag en paus och kom tillbaka 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp jag har tidigare varit admin på en server som heter centic det är inte en server med bra rp men var staff där och har lärt mig otroligt mycket där ifrån samt har jag varit MA 2 gånger då jag har specat tagit reports och massa mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Japp jag är berred att jobba som support ansvarig vilket aldrig är fel då det brukar vara många personer i väntrum men jag är en driftig grabb så jag kommer vara redo att jobba som vad som helst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka