Antagen Mille. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Millian

Ditt discordnamn: real.mille

Ange ditt födelsedatum 24 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag är en erfaren person inom staffarbete. Jag kan ta beslut i stressiga situationer, fatta rättvisa beslut och göra det på rätt sätt. Jag kommer att kunna bidra med en aktiv roll i staffteamet, underlätta för spelarna och resten av teamet. Jag kommer kunna specca mycket, ta mycket support och vara allmänt aktiv. Det som gör mig unik är att jag klarar av mycket stressiga situationer och dömmer alla lika.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är många som miss uppfattar regler och hur dem fungerar. Samt att det är väldigt många icke medlemmar som lallar och förstör rp nivån (Inte bara icke medlemmar).

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa det genom att prata igenom beslut, lägga upp planer HUR vi ska lösa det och sammarbeta. För att hitta sånna här problem behöver vi vara aktiva inom spec och reports.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att behandla alla lika även fast det är sina kompisar. Man ska alltid bemöta dem trevligt och hålla en bra ton. Man ska alltid följa sina regler som staff för att det inte ska bli några miss förstånd. Man ska helt enkelt följa reglerna, ha en bra ton och vara rättvis samt vara aktiv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privat liv och familj kommer förstås före men jag har inget speciellt att gör efter skolan. Jag kommer inte fokusera på rp men kommer försöka få in det då och då. Kommer att prioritera staff arbete före rp men kommer balansera det så att jag får in en viss tid staff arbete om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat länge innan men kommer tillbaka för drygt fem månader sen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har en del erfarenheter från lite mindre servrar men kan allt inom commands och hur allt fungerar t.ex spec, reports, noclip osv. Jag vet också vilka beslut man ska ta i olika situationer och vad man ska priotitera.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej då, är beredd på det mesta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka