Accepterad dante444 | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante444

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Dante444#5659

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 1994

Berätta om din karaktär. ja han kallas för kryl han är uppväxt i orten norr om stockholm, han har studerat fram till gymnasiet men sen blev han kriminell och börja sälja droger för att han var mer intresserad av snabba-pengar än jobba 9 till 5. I början marknaden var seg för han hade inte många att sälja till förutom dem som han kände från skolan, ute i orten, vänner etc. Men sen de började de växa därifrån fler kunder, mer pengar, mer droger, mer kostnader så till slut han hade unga tonåringar som gjorde smutsiga jobbet för han och beckna ute i gatorna 12-12 . de störde annan gängs affärer så han hamna i konflikt me andra gäng så de blev mer skjutningar större kostnad att köpa vapen till sina soldater. vilket ledde till mer skjutningar mer dödsfall så de började väcka ögon till polisen och de började spana på detta. men droghandeln gick som smör i 2 år han gjorde fett med pengar och en dag polisen gjorde stor insats och grepp många från hans gäng så han behövde fly från stockholm. Så nu vill han bosätta sig i Unive City och starta ett nytt liv. han har annars intressen för fordon så kanske han kommer jobba som mekaniker eller bli polis och hjälpa göra samhället att bli säkrare. ålder 28. Halv spanior och halv arab men kan båda språken flytande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jätte mycket faktiskt. har flera års erfarenhet som jag rpat. lärt mig mycket om hur de fungerar till har dessutom själv var med i unive servern över ett år men men min medlemskap försvann när jag var utomlands. jag kan inte säga mer än så 1. jag kan rpa 2. jag känner till hur allting fungerar som regler, norm, realism rpa, jag tycker denna servern är den fetaste så kommer alltid köra här. så har en anledning till att inte bryta mot regler, och följa med andra som förbättrat servern och vara delaktig i de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda parter ska ha kul med de jag menar att, inte förstöra scenarion och börja tramsa försöka fly för ingen anledning när jag blir stoppad av en polis istället för stanna prata kolla vad polisen har och säga, ge körkort till polisen
få en böter och varning om jag körde för lite fort sen åka iväg därifrån.

Hur hittade du Unive? har vart med här i staden redan ett år men som ja minns min vän som kallas för jokern här introducerade mig till detta sen jag fastnat här sen dess.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
🏷️Medlem
💰Donator++++💸

👮‍♂️
Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC
🇮🇹 Bonanno Family