Accepterad snurris | Medlem ansökning [.miloooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snurris

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? Snurris46

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan Bengtson, 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är rolig, hjälpsam och engagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stefan är född i västra Sverige och går i skolan i Varberg. En dag såg han en person stjäla en äldre mans plånbok. Han försökte stoppa tjuven, men personen sprang iväg. När Stefan kom hem berättade han för sina föräldrar vad som hade hänt. De sa att man alltid ska göra det rätta och låta polisen ta hand om brott. Kort därefter flyttade familjen till staden Unive. Där bestämde sig Stefan för att bli polis, så att han kunde hjälpa människor och göra staden tryggare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska vara så seriös jag kan så det ska bli så verkligt som möjligt men ska också sprida glädje runt om i servern även om jag tar det på allvar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla inte ska vinna i scenarios för det kan bli ganska tråkigt och ledda till att man inte vill spela mer vilket inte hade varit kul alls.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej absolut inte jag följer reglerna för de finns ju för en anledning

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler jag kan är att man inte får göra RDM, alltså döda eller attackera någon utan en bra anledning i RP. Man får inte heller använda information man fått utanför spelet, det kallas metagaming. Sen är powergaming också förbjudet, vilket betyder att man inte får göra orealistiska saker eller tvinga andra spelare till saker utan att de får en chans att reagera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle säga att jag fått allt sagt som jag ville få sagt men hoppas verkligen ni godkänner min ansökan.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka