Inaktuell Dansken | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Vad ska gänget heta? MS13

Vad heter du i verkligheten? Jilton

Ditt födelsedatum: 22 Juli 2007

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 6 timmar

Hur många timmar har du på Fivem? 1500 timmar

Berätta om din karaktär: Min karaktär hetter Mille Falk och har en bror vid namn Samme Falk. Samme Falk och Mille falk har alltid hålt ihop och har alltid roliga saker med varandra som bankrån rån och liknande saker. Det började med att Mille Falk sålde droger till folk i ung ålder redan som 13 år. Mille Falk hade en pappa som var från Danmark som tyvärr blev påskörd på drottnigatan. Hans mamma lider just nu av cancer och Mille Falk behöver pengar för att köpa botemedel. Mille Falk har ganska bra med pengar nu men inte tillräkligt för att betala för medecin. Därför vil han bli kirminell igen som han har varit sen juni 2020 så han kan göra bankrån och tjäna stora sumor. Mille Falk är född 1990-07-22. Mille falk har varit med om mycket han gjort bankrån varit gäng boss vice boss flertal gånger. Mille Falk har alltid varit kriminell. Mille Falk barndom var inte bra hans pappa var knarkare och hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket. Mille Falk har haft ett tuft liv men när han är med samme mår han alltid bra. Mille Falk blev krimienll för han älskar addrelalinett i kroppen.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jo, Jag tycker att jag vill utveckla min RP som kriminell och jag vill inte bara vara som andra gäng utan jag vill vissa att Ryska Maffian kommer vara unika och vi kommer att visa att vi är från Ryssland och vi är värdens största knark säljare och vapen försäljning, Jag kommer att försöka få så många på min sida men inte andra gäng bara för maffian är inget gäng som kommer att göra allians med andra utan bara många vänner och många kontakter men inga gäng som kontakter. Vi kommer också att göra så många sjuka scenarion så att varje mod/ admin kommer att vilja titta på dem hela tiden.

Har du några med dig från start med gänget? aa såklart

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag kommer ha mycket med droger och liknande, jag kommer att försöka likna MS13 så mycket som dem är IRL.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har mycket efrarenheter sen innan har varit gäng boss 3x.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tänker att Bossens roll är att vara en bestämd boss som inte bara ja gör du vad du vill utan nu lyssnar du på mig och om du inte klarar av det så kan du lämna detta gänget på direkten .jag kommer även som Boss först när man joinar säga riktigt strikta regler för gänget och om man inte lyder dem eller förstör RP så kommer det bli en kick oavsett om det är min bästa vän utan för eller om det är en person från Alingsås så kommer jag vara lika hård mot dem båda. jag kommer även att ta min roll som boss på 100% seriöst och om någon från mitt gäng sabbar allt för oss så kommer det inte läggas ner och förstöra andras chanser att få ett gäng ifall man bara ska lägga ner direkt det går dåligt utan jag kommer låta folk avgå men jag kommer köra mitt race som maffia boss och försöka bygga upp mitt gäng eftersom jag är bossen och det är mitt ansvar att ha ett gäng vid liv.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kommer att säga till alla att dem ska ha kamera och om dem inte kan så kan jag som boss hjälpa dem för jag vill att vi alla ska kunna visa vad vi gjorde fel idag och vad vi gjorde bra idag så kan vi ta det i vår gäng kanal som jag kommer göra på discord där vi varje dag kommer att prata och säga hur länge kommer du spela idag under vilka tider osv så jag som boss får veta vad mina medlemmar gör under dagarna.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Jag kommer absolut tänka på hur det är i verkliga kriminella livet och jag kommer att tänka på att polisen kommer komma när som helst så fort det kommer att skutas ett ända skot så man kan ju skriva till dem gängen vi kan göra delsen här upper t.ex. sandy och där så kan man göra skotlosning och det kommer se så bra ut ifall dem gör en bra dela och sen så vänder sig något av gäng om och börjar matta skott och dem andra vänder sig om och börjar matta skott och till slut så står det bara en person kvar. det är ett bra dröm scenario för mig som i typ filmer.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer försöka att samla mina gäng medlemar i ett grup samtal i en server som heter Ryska Maffian och varje dag man kommer online så sätter man sig där och snackar med dem och ifall man inte kan spela på hella dagen förutom vid den tidpunkten så skriver man det i chatten jag kommer även att skriva strikta regler även kommer jag som sagt säga strikta regler´när man joinar gänget.

Hur hanterar du kritik? jag får ju som alla andra ta åt mig och lyssna och försöka göra ett bbra svar så möjligt men man kan inte alltid göra alla människor till lags.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? aa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka