Inaktuell .Dansken. | Beslut Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Dansken.

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Ditt discord namn: .dansken.

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell Indragning

Vem/vilka tog beslutet? gaby-bs19

Varför tror du själv att beslutet togs? jag var påväg till bärgaren i sandy vid sjukan tillsammans med min vän på bmx när en svart mercedes följer efter oss sedan kollar jag bak och ser en whyos grabb springa mot oss och eftersom jag är med syndikatet och har krig med dem blir jag lite stressad på vad som kommer hända. whyos killen går fram till bilen där hans vänner sitter och snackar med dem. efter ca 20 sekunder drar han fram vapen och jag skjuter han från min bmx då jag trodde han skulle skjuta mig och min vän efter jag sköt honom cyklade jag till bergaren och vart beskottad av dem i bilen som skjuter ner min vän och kidnappar honom vid exakt samma ställe som jag sköt dem. anledningen till beslutet skulle jag tro är pga att bärgaren ligger nära polisstationen och det är inte riktigt smart att skjuta utanför en polisstation vilket jag förstår. men åt sidan så får man också kolla från mitt perspektiv då han drar fram sitt vapen och jag tror han kommer skjuta mig då vi är motståndare.

Hur är beslutet felaktigt? jag anser beslutet är felaktigt med indragen krim då jag aldrig varit bannad förut aldrig haft krim varning, eller fått indragen krim under mina 8 månader på unive roleplay. jag skulle samtidigt inte påstå att situationen vart så allvarlig att jag skulle få indragen krim utan att en krim varning hade varit mer anpassade som återgärder pga att jag aldrig har fått ban, indraget, eller krim varning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet har tyvärr inget klipp på incidenten då jag ej har fått se det eller fått det skickat till mig för att ärendet när jag skulle komma till support så låg jag och sov.

Sätter denna som inaktuell då ni har diskuterat detta i PM och kommit fram till ett beslut tillsammans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka