Nekad Dansken | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dansken_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Danishhh#6969

Vem var det som bannade dig? Bullen

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo staffsen valde att banna mig för att jag dupade på servern, jag använde duoen för makt och pengar. Jag doppade droger för att jag skulle få pengar men det jag inte tänkte på var att det fan logs =) villket e bra för att andra inte ska göra samma som mig. Dem banna mig för att jag använde mina pengar till att köpa vapen och billar med mera villket var extremt dum men jag han inte köpa några bilar för att dem banna mig direkt. Efter det wipa dem alla mina pengar och jag vart klakasko bannad ig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min pollare som vart unbunad åkte till vårt gänghus och dupade 10000 meth vilket gjorde att jag fick 60 mille som nu e borta. efter det åkte vi och sålde det på ön och fick en jävla massa cash. Tror det var dagen efter aka på naten som jag blir indragen i en dc kanal med bullen och jag fick bajs i byxorna. efter det så snacka bullen om hur jag fick så mycket och jag sade varför och hur. Jag berärtta dupen för han så Philip skulle kuna patcha den. Efter det muta han mig och banna mig från dc servern. Han sade till mig att jag skulle bara få dc ban eftersom att jag var ärlig. Men istället fick jag bl =(.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad för Powergaming sen innan under skottscearnon men jag kommer ej att satsa på den krimienlla sidan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att itne dupa och förlja mig till reglerna villket jag kommer att göra nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte duppa och inte rpa för makt och pengar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

vill att Philip elller bullen svara på denna och att även att han ska veta att jag kommer inte rpa med snigel och tedde och det paketet utan som polis med samme.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka