Nekad Dansken | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? olle.P

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta är en långhistoria men här är den: Det var så här att jag, snigeleltieeee, tedde och valle hängde mycket vid meth och vill egentligen plocka för att vi skulle bli rika och köpa feta bilar till vårt gäng som vi skulle skaffa aka Narcos. Men när vi hängde där blev det mycket skotta och skotta. Vi hamna mycket i support fast vi inte hade gjort något fel. Folk satte sig där för en anledning att få tbx sina saker. Tillslut när vi hamna i ett scenario med zaki pallade inte staffsen med oss längre för att vi sköt mycket fast vi inte började skottscenarion. Vi försökte helst bara typ ta folk i /th för att undvika skotta. Men då ska ju folk bara skjuta. Dem banna just mig specefikt för att jag hade ett dålig ton i support. Men jag klarar inte av när folk beter sig förjävligt i support. Specielt själv staff/supports. Men när Zaki specielt öppnar sin käft då blir jag jävligt sur. Men men jag har dåligt attytid i support men känns som det kommer att bli bättre. Har nu med push to talk i support har jag lärt mig så kan jag säga sakerna för mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev förföljada ett jävla bra tag av Zaki vi kör så klart ivägg till slut så stannar vi och fråga vad vill ni? Dem säger och in till kanten. Vi åker in och står ungefär 30 m från dem en kille dra upp uzi och skjuter mot oss såklart kör vi ivägg en liten bit och sedan hoppa utt och skjuter dem. Sedan blev det support ärande och jag blev ganska sur och tillsut tog staff beslutet att banna oss för att vi satt i support för ofta. I detalj: Det var så att v i var vid meeth och zaki och dem var där. Dem följer efter oss för en anledning för att det står övanför mig Dansken. Han vet att jag har tabbe, micor mm. Dem följer efter oss en bra bit och tillslut kör dem in till kanten och dra upp uzi och skjuter mot oss. Vi kör därifrån och krokar med en incerget (stav) och jag rpar skadad i 90% av sceanriot. Mina pollare hoppar utt och skjuter dem och alla dör förutom en. Jag hoppar utt och lägger mig bakom bilen för att ta skydd och samtdigt rpa skadad. Tillslut ställer jag mig upp och dödar den sista. Sedan läger jag mig ner när alla är döda och det är tydligen bugga buse. men jaja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte problemspelare men bugg abuse villekt det var det som gjorde mig dc bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja spelade på actys server. (en dc ban sen innan.)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja
 
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Då jag känner att jag inte vill ha in er just nu, eftersom att ni brukar ha väldigt hög ton i support ärenden! Men du kan försöka ansöka om någon vecka!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top